Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Chasi

Dåb i Møgeltønder

Recommended Posts

Chasi

Så er datoen for dåben af Jokke og Maries baby meldt ud.

I følge BT, bliver det d. 20 maj kl 17, i Møgeltønder Kirke. :)

Spændende hvad hun kommer til at hedde, den lille - og om vi snart får et billede af hende... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pruttemusen81

Synes det er vildt at der går næsten 4 mdr inden hun skal døbes. Henrik var kun 2 1/2 mdr og så synes jeg det er underligt at vi ikke har set et billede af hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
duogjeg
Synes det er vildt at der går næsten 4 mdr inden hun skal døbes. Henrik var kun 2 1/2 mdr og så synes jeg det er underligt at vi ikke har set et billede af hende!

Enig!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Guldager

Det synes jeg også.

Tænker at hun måske er for tidligt født (og dermed har brug for mere ro, derfor de ikke har villet lade pressen komme til) eller at hun fejler et eller andet som de forsøger at dække over.

Eller, at de prøver at gøre hende mere "speciel", altså hun er 8 barnebarn, langt nede i rækken, og der er lige for 1 år siden blevet født tvillinger i kongehuset.

Et eller andet skal de vel gøre for at pressen og Danmarks befolkning finder hende lidt mere spændende og interessant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det er ikke unormalt, når man ser på småbørn i almindelighed. Det er det jo ret normalt at være fire måneder ved dåb. Det er da dejligt med en forårsdåb. Måske vil de gerne have temperaturen lidt op? Henriks dåb var jo en sommerdåb 26.7 i sin tid.

Ja, det er lidt mærkeligt, at vi ikke har set billeder af hende. Det plejer jo at komme stille og roligt inden dåben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chasi

Jeg har også tænkt på hvorfor dælen vi ikke har fået et billede af hende. Man er vel nysgerrig! :genert:

Jeg håber virkelig ikke der er noget galt med hverken hende eller Marie. De så da begge fine ud, da de tog hjem fra Riget. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

^^hun er sød (ligesom alle spædbørn er), men ikke særlig køn:genert:, jeg ville have gættet det var en dreng hvis ikke jeg vidste det var en pige

Desuden synes jeg hverken hun ligner Joachim eller marie, overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TiggyWiggy

Jeg synes det er voldsomt træls de har valgt den dag :( D. 19 skulle der være Kim Larsen koncert men den bliver garanteret aflyst nu :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shmartiesh
Jeg synes det er voldsomt træls de har valgt den dag :( D. 19 skulle der være Kim Larsen koncert men den bliver garanteret aflyst nu :rulle:

Aflyser Kim Larsen da pga. kongehuset? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorolla
Aflyser Kim Larsen da pga. kongehuset? :gruble:

Det har jeg svært ved at forestille mig.. Er Kim Larsen ikke meget "fuck-systemet"-agtig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...