Jump to content
Velkommen til DinDebat
Blazevic

HJÆLP! Hvad må de?

Recommended Posts

Blazevic

Hej alle sammen.

Jeg har en pige på 15, hun bliver 16 til sommer. Hun har en kæreste......

Hvad må jeres teenager angående kærester?

Må de sove sammen osv...

Håber I kan hjælpe mig! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai

Altså er det da fordi du gerne vil undgå at de har sex. For altså hvis de vil det, så skal de nok ende med at ha det, om de sover sammen eller ej.

Da jeg var 15 måtte jeg gerne sove sammen med kærester, og det måtte min omgangs kreds også. Det ser jeg intet problem i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
L--Pigen

tja jeg har ikke teenage børn endnu, men min mor havde den regle at børn (sex) kan man lave på alle tider af døgnet så derfor var det bedere at tale med os om sex og prævention end at forbyde os at sove sammen med vores kærester for hvis vi ville have sex ville vi gører det lige meger og vi måtte sove samme.

og det tror jeg hun har ret i, dog håber jeg at jeg kommer til at kende min børn godt nok til at vid hvilken vejledning de har brug for er hun en usikker pige der skal hjælp til at sige nej, så kunne jeg godt finde på at lave regler hun kunne støtte sig op ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Hej alle sammen.

Må de sove sammen osv...

Må hun sove sammen med veninder?

I så fald, så kan jeg ikke se, hvorfor hun ikke må sove hos kæresten.

Jeg formoder, at det er med hans forældres tilladelse osse i hans hjem eller jeres hjem.

Hvis det er sex, du tænker på, så sker det nok uanset om de må sove sammen eller ej. Hvis det er dét, de vil. Tag præventionssnakken med din datter og gør det let for hende at få adgang til kondomer m.m..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig

Det er HELT utroligt, så mange tråde, der startes af profiler, der ikke har nogen indlæg bag sig end det ene, som tråden starter med.

Ja gu må min søn sove med det andet køn. Det må han allerede nu - han er 14. Jeg regner med, at det der skal ske, sker når det sker uanset om der bliver sovet sammen eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Xantippe

Jeg måtte ikke sove sammen med min kæreste, da jeg var 16 år, men vi knaldede nu alligevel. Det er knapt 25 år siden og jeg tænker at hvis vi var så løsningsorienterede dengang, hvad er de unge af i dag så ikke? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
tja jeg har ikke teenage børn endnu, men min mor havde den regle at børn (sex) kan man lave på alle tider af døgnet så derfor var det bedere at tale med os om sex og prævention end at forbyde os at sove sammen med vores kærester for hvis vi ville have sex ville vi gører det lige meger og vi måtte sove samme.

og det tror jeg hun har ret i, dog håber jeg at jeg kommer til at kende min børn godt nok til at vid hvilken vejledning de har brug for er hun en usikker pige der skal hjælp til at sige nej, så kunne jeg godt finde på at lave regler hun kunne støtte sig op ad.

Enig med ovenstående

Og min mor (og far med) havde og har stadig samme holdning som L--Pigens mor

Og kan dertil tilføje at min første partner helt tilbage dengang både hende og jeg var 13 helt klart ville have sovet sammen uanset om vi måtte eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Jeg måtte ikke sove sammen med min første kæreste, men vi havde et glimrende sexliv:) Bøffen får bare lov til at sove sammen med kærester, når han når dertil. Han behøver ikke at være ligeså kreativ som jeg var:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
psykonella
Skrevet (redigeret)
Hej alle sammen.

Må de sove sammen osv...

Forhåbentligvis så har du vel dine egne holdninger og principper som du holder fast i, og ikke lader andre og andres holdninger og principper være afgørende for din datters "opdragelse" ?

Min datter kommer ikke til at sove sammen med sin kæreste når hun når den alder, for det ser jeg ikke nogen grund til at hun skal kort og godt.

Ja de kan da dyrke sex andre steder, de kan dyrke sex når de er sammen efter skole og min datter vil så blive opdraget til at man skal sætte sigselv noget højere end at blive knaldet op af en toiletdør på banegården fordi man jo kan dyrke det hvorsom helst alligevel.

Men jeg ser ingen grund til at redde sengen for hende.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Forhåbentligvis så har du vel dine egne holdninger og principper som du holder fast i, og ikke lader andre og andres holdninger og principper være afgørende for din datters "opdragelse" ?

Min datter kommer ikke til at sove sammen med sin kæreste når hun når den alder, for det ser jeg ikke nogen grund til at hun skal kort og godt.

Ja de kan da dyrke sex andre steder, de kan dyrke sex når de er sammen efter skole og min datter vil så blive opdraget til at man skal sætte sigselv noget højere end at blive knaldet op af en toiletdør på banegården fordi man jo kan dyrke det hvorsom helst alligevel.

Men jeg ser ingen grund til at redde sengen for hende.

Der tænker jeg så modsat.

Jeg vil hellere at de unge har ordentlige forhold hjemme, hvis de vil dyrke sex og let adgang til prævention. Vil de have sex, jamen, så tror jeg ikke, at vo kan forhindre det alligevel og så er det da en dårlig oplevelse at måtte ty til toiletter og banegårde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...