Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

T38

Hvad kan pisse dig af - i trafikken ?

Recommended Posts

pininfarina

Igenigen i dag kørte jeg forbi en af disse racercyklister, som er hævet over pligten til at køre på cykelstien, selvom den er anlagt parallelt med selvsamme vejbane!

DOH!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lth

Jeg kan blive pisse sur over at se en bil hvor kun det højtsiddende bremselys virker, det er altså ikke et uheld, men ligegyldighed og sjusk !!!

Når "mormor" kommer kørende med 90 Km/t i sin Suzuki Liana, i 3. spor på motorvejen, tiltrods for at der ikke er nogen biler i første eller anden spor ....

"Elefantkørsel" på motorvejen = to lastbiler der skal "køre om kap" på motorvejen, den ene kører 93 km/t og den anden kører 92,3 km/t ....... :slem:

Ja dem kender jeg godt. Ligeledes dm der r banefor at deres il bruger for meget benzin, også er ufatteligt lang tid om at komme op i fart, efter at have holdt for rødt.

Eller de mennesker som ikke fatter reglerne i venstresvingsbaner. Der er ufattelig mange der ikke kører fem, så der er flere der kan nå med over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
themole8700

Mennesker over 25 der ikke er professionelle ryttere der cykler med hjelm og cykeltøj. Slap nu af cykelhandleren må være en genial sælger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TFransen

Mennesker over 25 der ikke er professionelle ryttere der cykler med hjelm og cykeltøj. Slap nu af cykelhandleren må være en genial sælger.

Det er et spørgsmål om at slå sig mindre når man kører sammen med andre. Hjelm, MTB handsker med forstærkning og Bar ends uden gummiovertræk til at flå fodgængere op der ikke forstår konceptet med bus-heller.

Generelt irriterer alt der sænker farten i trafikken mig. Jeg overvejer tit at flytte tilbage til Jylland så jeg lige som de andre derovre kan få en motorvej for mig selv og kan bruge bilen til arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nainen

Det er et spørgsmål om at slå sig mindre når man kører sammen med andre. Hjelm, MTB handsker med forstærkning og Bar ends uden gummiovertræk til at flå fodgængere op der ikke forstår konceptet med bus-heller.

Generelt irriterer alt der sænker farten i trafikken mig. Jeg overvejer tit at flytte tilbage til Jylland så jeg lige som de andre derovre kan få en motorvej for mig selv og kan bruge bilen til arbejde.

LOL er alt jeg kan sige, ja måske kan du gøre det ude på vestkysten, men alle andre steder er der lige så proppet som i kbh. Det ser i bare ikke fordi folk derover jo ikke "tør" besøge resten af Dk, for det er jo bare udkandtsDk... Nej bliv du bare i kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nainen

Folk der kører ud selvom de kun har sommerdæk på bilen, så bliv dog hjemme, eller lad bilen stå hvis du er blevet overrasket af vejret, men lad være med at kør ud når der er faldet lidt sne, for du KAN IKKE køre på sommerdæk når der ligger 1 mm sne.

BTW jeg har selv sommerdæk på, skal have dem skiftet i dag, og nej jeg kører ingen steder hvis der ligger sne, så hellere betale for at de henter min bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli
For 9 timer siden, Nainen skrev:

for du KAN IKKE køre på sommerdæk når der ligger 1 mm sne.

Lodret forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Folk der ikke bruger tid på at skrabe ruderne når der har været frost/sne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KingPooh

Folk der skal dreje til venstre i et alm. lyskryds, men stort set ikke tør køre frem over stoplinien når de har grønt lys. De spærrer for hele trafikken...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites