Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

T38

Hvad kan pisse dig af - i trafikken ?

Recommended Posts

T38

Jeg kan blive pisse sur over at se en bil hvor kun det højtsiddende bremselys virker, det er altså ikke et uheld, men ligegyldighed og sjusk !!!

Når "mormor" kommer kørende med 90 Km/t i sin Suzuki Liana, i 3. spor på motorvejen, tiltrods for at der ikke er nogen biler i første eller anden spor ....

"Elefantkørsel" på motorvejen = to lastbiler der skal "køre om kap" på motorvejen, den ene kører 93 km/t og den anden kører 92,3 km/t ....... :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Cykelister!

Hele deres "vi er udødelige! så vi behøver ikke reflekser, lys og at lave tegn når vi skal dreje"

Som min mor altid har sagt " uanset om du er på scooter, cykel eller i bil, så skal du køre som om alle andre på vejen er idioter der ikke kender reglerne" ( oversat: hold øje med de andre )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

Det irriterer mig når jeg møder biler hvor den ene lygte lyser meget mere end den anden.

Når nu der skal skiftes lygter - så skift dog dem begge to.

Og jo - cyklister uden lys - står også på min irritationsliste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel

Biler der ligger og bader rundt i ydersporet på motorvejen...

Når bilister ikke holder tilbage for fodgængere.

Bilister der bare ræser igennem en rundkørsel. Vi har en, hvor 2. vejen har lidt dårligt udsyn, men folk ræser bare over fra de to andre veje, også uden at tænke fodgængere.

Folk der ikke lukker af for cyklister, når de skal dreje til højre.

...

Ellers er jeg selv usikker på hvordan jeg skal placere mig som cyklist, når der kommer flere vognbaner. Jeg har set mange, der cykler ud til venstresvingsbanen, eller holder på venstre side af højresvingsbanen, men det tør jeg ikke, så jeg holder mig helt til højre, og hvis jeg skal til venstre så køre jeg frem og krydser på den anden side, ligesom fodgængerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen
Ellers er jeg selv usikker på hvordan jeg skal placere mig som cyklist, når der kommer flere vognbaner. Jeg har set mange, der cykler ud til venstresvingsbanen, eller holder på venstre side af højresvingsbanen, men det tør jeg ikke, så jeg holder mig helt til højre, og hvis jeg skal til venstre så køre jeg frem og krydser på den anden side, ligesom fodgængerne.

Er der svingbane til dem der skal til højre, så SKAL du placere dig til venstre for denne, det var bare en info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Hvad der kan pisse mig af i trafikken er dem der skal op på min krog og hænge.

Dem som mener at det da er fuldt ud lovligt at trille afsted med 80 på motrvejen selvom de derved genere ikke kun biler, men også lastibilerne.

Dem som ikke har hørt at der skal blinkes når de skal ud af en rundkørsel (og hvis du køre efter de gamle regler, skal du jo holde tilbage for dem der vil ind)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel
Er der svingbane til dem der skal til højre, så SKAL du placere dig til venstre for denne, det var bare en info.

Jeg blev lidt klogere her :DF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen
Alle de andre, især kvinderne... det er fuckerhårdt at være den eneste der evner at føre et motorkøretøj :D

Ej altså den var god, jeg har det på samme måde, hvordan kvinderne kan få et kørekort uden at kunne paralel parkere på under 5 min er altså et stort spørgsmål for mig, jeg laver bare en håndbremsevending og så den på plads, hvor svært kan det være ???

ps: de fleste af mine passager der har oplevet denne form for parkering holder godt nok fast i panikhåndtaget og kysser jorden når de kommer ud af bilen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DonYLotta

Folk der helt automatisk, gang på gang, gør deres egne problemer til alle andres.

Intet andet, og det er endda meget bredt sagt, i og med at jeg med "problemer" mener deres manglende køreegenskaber, situationsfornemmelse og hukommelse vedrørende færdselsloven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...