Bluey

Hjemmelavede snebolde/påskeæg med sprød sukkerskal?

Recommended Posts

FrkLindgreen

Jeg vil gerne! Men... Hvor filan køber man marcipan i februar måned uden at betale flere hundrede kroner kg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLindgreen

(og kan på min skole, men det er jo ferie, så ville først blive om en uge, og kan da ikke vente så længe...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluey
Jeg vil gerne! Men... Hvor filan køber man marcipan i februar måned uden at betale flere hundrede kroner kg?

Jeg så marcipan på tilbud i en eller anden reklame i næste uge, mener jeg? :gruble: Jeg er selv rigeligt forsynet, så jeg kommer ikke lige til at mangle foreløbig :genert: Men prøv at søge på minreklame.dk på marcipan :) Ellers har jeg set First Price har lavet en discount-marcipan som ikke koster en formue (eller var det Føtex' Budget?). Mandelindholdet var som Odenses, men jeg kender ikke til smagen dog :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLindgreen
Jeg så marcipan på tilbud i en eller anden reklame i næste uge, mener jeg? :gruble: Jeg er selv rigeligt forsynet, så jeg kommer ikke lige til at mangle foreløbig :genert: Men prøv at søge på minreklame.dk på marcipan :) Ellers har jeg set First Price har lavet en discount-marcipan som ikke koster en formue (eller var det Føtex' Budget?). Mandelindholdet var som Odenses, men jeg kender ikke til smagen dog :)

Der kommer ikke lige noget op... Hm... Må kigge i Føtex i løbet af ugen, ville gerne lave dem på torsdag senest...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Det her må jeg prøve, for hvis det lader sig gøre, bliver jeg vist populær i min omgangskreds.

Halldora

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Uhhh jeg venter i spænding på resultatet... Det er næste lige som Oscar uddelingen... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cesna

Jeg har set odense marcipan i rema1000 i dag til 30 eller 35 kr for en pakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLindgreen
Jeg har set odense marcipan i rema1000 i dag til 30 eller 35 kr for en pakke.

Har lige været i Rema1000, den ved forum, spurgte efter marcipan fordi jeg tænkte det nok var til at betale, men jeg giver ikke 54 kr for 400 g... Efter ferien kan jeg få det for 60 kr per kg, så måske skal jeg bare vente...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluey

Nå, der er tilsyneladende ikke andre der har tænkt sig at prøve, så nu går jeg igang :D Kryds lige fingre, ikke? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluey

Jeg regner i øvrigt med at lave dem lilla :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind