Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Code71

Tråden til det hele.... Vol 2

Recommended Posts

LiverpoolFC
Det er jo ikke så meget med det at de vil vælge ny anfører. Det er at de jo tager beslutningen henover hovedet på træneren. Det er træneren alene der bestemmer hvem der er anfører og derfor har Capello så valgt at tage sit tøj og gå. Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg synes han fortjener respekt for at være tro mod sine principper

Mht OL er det U23 + op til tre andre. Så teoretisk kunne Terry godt komme i spil der. Feks har der jo været fremsat ønsker om at Beckham skulle på holdet

Det første er jeg helt enig med dig i. Det er trænerens hold og det er sådan noget han skal bestemme :D

Tak (også til Nicolait), var ikke klar over at det også var tre andre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Symmanine
Det er jo ikke så meget med det at de vil vælge ny anfører. Det er at de jo tager beslutningen henover hovedet på træneren. Det er træneren alene der bestemmer hvem der er anfører og derfor har Capello så valgt at tage sit tøj og gå. Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg synes han fortjener respekt for at være tro mod sine principper

Mht OL er det U23 + op til tre andre. Så teoretisk kunne Terry godt komme i spil der. Feks har der jo været fremsat ønsker om at Beckham skulle på holdet

Ja, jeg synes også, at det må være en principiel sag - uanset hvad skal forbundet ikke blande sig i holdets sammensætning på den måde.

Hvordan er det egentlig til OL og fodboldholdet? United Kingdom (hvis jeg ikke tager meget fejl) plejer jo at opstille samlet til OL og ikke i de enkelte nationer - gør fodboldholdet også det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ja, jeg synes også, at det må være en principiel sag - uanset hvad skal forbundet ikke blande sig i holdets sammensætning på den måde.

Hvordan er det egentlig til OL og fodboldholdet? United Kingdom (hvis jeg ikke tager meget fejl) plejer jo at opstille samlet til OL og ikke i de enkelte nationer - gør fodboldholdet også det?

Jeps det er United Kingdom der stiller op. Ved der var noget kontrovers fordi folk som Gerth Bale og Aaron Ramsay blev fotograferet med OL trøjen på. Som forresten er mega fed :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Avis: Aabech nærmer sig fyring i Lyngby - Superligaen - danske og udenlandske fodboldnyheder fra Onside.dk

Hvem tror I snupper problembarnet, hvis de sparker ham ud i Lyngby?? Var han ikke sat i forbindelse med Agf og Randers tidligere?

Ærligt? Jeg ikke på at der er en superligaklub der vil røre ham med en ildtang. Manden trænger jo mere til psykolog hjælp end spilletid.

Jeg tror aldrig jeg har set en spilde sit talent som Aabech. Det er sgu tragisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Ærligt? Jeg ikke på at der er en superligaklub der vil røre ham med en ildtang. Manden trænger jo mere til psykolog hjælp end spilletid.

Jeg tror aldrig jeg har set en spilde sit talent som Aabech. Det er sgu tragisk.

Altså, jeg er 100% enig. Desværre så ser man bare alt for tit, at fjolser som ham, stadig er attraktive for en del klubber. Der står altid nogle og tror, at lige præcis de kan få styr på en mand som Aabech.

Balotelli er jo et lysende eksempel på, hvordan en rablende idiot igen og igen får tillid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Hehe, fede svinere der bliver sendt efter Capello nu. Man kan sgu stole på englænderne, de er altid gode for lidt underholdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Hehe, fede svinere der bliver sendt efter Capello nu. Man kan sgu stole på englænderne, de er altid gode for lidt underholdning.

Havde han været englænder, så havde de sikkert respekteret de nosser som Capello har vist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spurs
Havde han været englænder, så havde de sikkert respekteret de nosser som Capello har vist.

Nej det tror jeg faktisk ikke. Havde de spillet bare nogenlunde godt under ham så havde de nok respekteret hans beslutning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Jeg tror ikke de kan huske hvad det der med respekt vil sige. Posten som landstræner for England er en man skal være ret dumdristig for at tage - det kan kun gå galt. Når man så tilmed er en beskidt udlænding bliver det bare endnu værre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...