Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Code71

Tråden til det hele.... Vol 2

Recommended Posts

spurs
Hehe er det uheld? Eller dumhed? :devil:Ekstra Bladet - TV:

Har man målinstinkt eller ej. Han kan ikke andet end at sparke den ind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Capello stopper med øjebliklig virkning som landstræner for England :8:

Capello siger op som landstr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Capello stopper med øjebliklig virkning som landstræner for England :8:

Capello siger op som landstr

Vildt :8: Man må sige at manden står ved sine principper at det kun er HAM der bestemmer vedr holdet.

Men okay nu har englænderne så allerede en undskyldning for deres fiasko ved EM :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Vildt :8: Man må sige at manden står ved sine principper at det kun er HAM der bestemmer vedr holdet.

Men okay nu har englænderne så allerede en undskyldning for deres fiasko ved EM :devil:

Ja det må jo næsten være hele sagen med Terry der har udløst det. Selvom jeg synes det var den helt rigtige beslutning, så forstår jeg godt at en træner selv vil bestemme hvem der er hans anfører.

Jeg tror faktisk de har planlagt det sådan at de har en undskyldning!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Ja det må jo næsten være hele sagen med Terry der har udløst det. Selvom jeg synes det var den helt rigtige beslutning, så forstår jeg godt at en træner selv vil bestemme hvem der er hans anfører.

Jeg tror faktisk de har planlagt det sådan at de har en undskyldning!

Det kan du nemt ha ret i. Det engelske forbund har jo før bevist at de får hjerneblødninger engang imellem. Men at gøre det her 4 mdr inden EM og 6 mdr inden et OL på hjemmebane er vel mere end blot almindeligt dumt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Det kan du nemt ha ret i. Det engelske forbund har jo før bevist at de får hjerneblødninger engang imellem. Men at gøre det her 4 mdr inden EM og 6 mdr inden et OL på hjemmebane er vel mere end blot almindeligt dumt?

Vælge ny anfører? Ja det er pisse dårlig timing, men nu synes jeg også det er ualmindeligt dumt at udskyde Terrys sag til efter EM.

Med OL er det vel lidt ligegyldigt med hensyn til Terry, da det vidst kun er U-23 spillere der må spille. Eller husker jeg helt forkert?

Det kan også være du slet ikke mente det med Terry, men istedet at det var dumt at man her 4 måneder inden EM står uden landstræner, og det er jeg helt enig i :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Undskyld på forhånd til BIF fans, men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sjældent har jeg grint så meget :-DEkstra Bladet - Br

Det gælder jo om at fokusere på de få positive ting, som klubben har tilbage. Det er jo flot at kvinderne vandt the double, det kan være at mændene kan lære lidt af deres succes. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Vælge ny anfører? Ja det er pisse dårlig timing, men nu synes jeg også det er ualmindeligt dumt at udskyde Terrys sag til efter EM.

Med OL er det vel lidt ligegyldigt med hensyn til Terry, da det vidst kun er U-23 spillere der må spille. Eller husker jeg helt forkert?

Det kan også være du slet ikke mente det med Terry, men istedet at det var dumt at man her 4 måneder inden EM står uden landstræner, og det er jeg helt enig i :-D

Teorestisk set så må de vist godt have 2 eller 3 spillere som er over 23 år på deres hold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Det er jo ikke så meget med det at de vil vælge ny anfører. Det er at de jo tager beslutningen henover hovedet på træneren. Det er træneren alene der bestemmer hvem der er anfører og derfor har Capello så valgt at tage sit tøj og gå. Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg synes han fortjener respekt for at være tro mod sine principper

Mht OL er det U23 + op til tre andre. Så teoretisk kunne Terry godt komme i spil der. Feks har der jo været fremsat ønsker om at Beckham skulle på holdet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...