Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mifle

Godnathistorier/bøger til en 2 årig

Recommended Posts

atacama
Både min søn og datter har insisteret på Peter Pedal - lige til kvalmegrænsen for de voksne :D

Jeg gemmer nogen gange Peter Pedal bogen, fordi jeg ikke orker at læse den igen. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vusel
Jeg gemmer nogen gange Peter Pedal bogen, fordi jeg ikke orker at læse den igen. :-D

Det ville bare ende med hysteriske anfald her... så jeg lever med Peter lidt endnu og sætter pris på at lillesøster trods alt godt gider høre forskellige historier... Storebror ville kun høre den samme dag efter dag efter dag efter dag.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys
Det ville bare ende med hysteriske anfald her... så jeg lever med Peter lidt endnu og sætter pris på at lillesøster trods alt godt gider høre forskellige historier... Storebror ville kun høre den samme dag efter dag efter dag efter dag.... :D

Jeg kan læse Kaj er væk og Kaj er farlig mens jeg ser TV, for jeg kan dem udenad :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea

Totte og Lotte bøgerne :D tilpas lange/korte :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Szeck

Jeppe-bøgerne af Barbro Lindgren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Is-blomst
Jeg kan læse Kaj er væk og Kaj er farlig mens jeg ser TV, for jeg kan dem udenad :lol:

Her mange år efter tror jeg næsten at jeg kan bogen Kaj er væk endnu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig

Den sultne larve aldrig-mæt

Lille Wombat : Lille Wombats yndlingslege - Vicki Churchill - Bog (9788762654358) | Adlibris Boghandel - Nordens største boghandel

Lille wombat leger gemmeleg - Angela McAllister - Bog (9788762654341) | Adlibris Boghandel - Nordens største boghandel

Viggo-bøgerne af Lars Klinting (Viggo maler, Viggo syr, Viggo lapper cykel o.s.v.)

Oskar-bøgerne af Lars Klinting (Oskar ordner alt)

Lars Klinting | Litteratursiden

Det er muligt, at de er svære at købe, men de findes på biblioteket.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulputte80

[ATTACH]1111908[/ATTACH]Har 2 piger på 3 og 6 år og de elsker begge "De små synger" og andre sangbøger... dem har jeg brugt siden fødslen :)

post-145165-13940074524152_thumb.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OhOhh!
Vi læser Mimbo Jimbo - det er også et hit!

Forresten slutter Mimbo Jimbo bøgerne med at sige 'Husk at børste tænder' inkl. tegninger, og så er der ligesom lagt op til den del, hvilket hjælper en del herhjemme :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hanjen79

Nu er det jo en gammel tråd, men vi elsker at læse for ungerne inden de skal sove. Vi læser en blanding af diverse bøger som Totte, Rasmus Klump osv. På det seneste er vi begyndt at bruge telefonen, både til betalte historier fra Apps, men der findes også gratis sider med godnathistorier og de gode gamle eventyr (ok de er måske ikke alle så gode som de er gamle).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...