Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Moar0811

Termins og mødregruppe for os der bor i det sønderjyske

Recommended Posts

stumpL

Hvordan får det i denne gruppe ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

Hej:wave:

Hvordan går det rundt omkring? Her går det fint vi har bare travlt for tiden vi skal nemlig gave nyt køkken så vi knokler med at brække ned hver dag når børnene er kommet i seng. Ellers stor trives børnene så det er dejligt, den store er dog inde i en fase hvor hun ikke hører efter og gør som det passer hende, det trækker lidt tænder ud ind imellem:rulle:

Har i egentlig fået det hele på plads med dine arbejdstiden og Mille i pasning, stumpl?

Og hvordan går det med aske og hans gylperi er han stoppet, habpa?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

Og så ser jeg lige at i er begyndt på projekt baby 2, stumpl. Hvor spændende, håber der snart sker noget:kys: hvor hurtigt havde i gevinst med Mille?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Og så ser jeg lige at i er begyndt på projekt baby 2, stumpl. Hvor spændende, håber der snart sker noget:kys: hvor hurtigt havde i gevinst med Mille?

Vi har fået styr på mine arb.tider og Mille i pasning. Hun er i dp hos en min mand og svigerfamilie kender (dp er min mands lillebrors bedste vens mor). Når jeg har dagvagt og møder kl. 7, står Mille op kl. 6 og vi kører hjemmefra 6.30, hun spiser morgenmad hos dp og fr så en formiddagslur på 1 1/2 - 2 timer og om eftermiddagen sover hun 3 - 3 1/2 time.

Når jeg har aftenvagt kan jeg aflevere senere, senest kl. 9.30 :-) og så holder hun en fridag af og til sammen med mig når jeg har hverdagsfri ;-)

Ja, vi startede på projekt baby 2 i marts og er spændt på hvornår der er bid.

Det tog 8 mdr. at lave Mille. Den cyklus hvor jeg blev gravid, brugte jeg digitale æl-teste men om det lige var derfor der var gevinst ved jeg ikke.

Har livet manden ikke at bruge æl-teste denne gang. Kan mærke at jeg slapper lidt mere af denne gang :-)

Lækkert med nyt køkken :-)

Kan også godt mærke at vi har mere travlt, når vi kommer hjem fra arb., sjældent jeg får tændt computeren :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Hvordan går det i denne gruppe?

Jeg kan fortælle at det gik hurtigt, stod med positiv g-test allerede slut april og lillebror Sofus kom til verden ved pks d. 27/12 ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites