Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Moar0811

Termins og mødregruppe for os der bor i det sønderjyske

Recommended Posts

JustMeSidney

Vups, om på side 1 :-)

Barsel... "drømmer mig tilbage"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely
Vups, om på side 1 :-)

Barsel... "drømmer mig tilbage"

Skal du ikke igen?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

Ja barsel er bare dejligt.

Lovely du skriver at du mangler voksen kontakt, er du ikke kommet i en mødregruppe endnu? For det synes jeg virkelig hjalp på det ved mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustMeSidney

Jeg har væretskruk siden min datter kom til verden, desværre er min mand ikke :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Jeg har væretskruk siden min datter kom til verden, desværre er min mand ikke :-(

:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

:ae: håber han bliver klar snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

Stumpl, håber det er ok jeg spørger men kan se på din signatur at din lille pige ikke er så stor, er de begyndt at snakke om du skal sættes gang før tid og ved de hvorfor hun er så lille?

Hvis du ikke vil svare på det er det helt ok:kys:

Når du engang har født så er der hver fredag barsels café i nygadehuset i åbenrå, hvor der ofte er forskellige foredrag om alt vedr de små. Her i maj engang er der noget om baby massage. Bare vil info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Stumpl, håber det er ok jeg spørger men kan se på din signatur at din lille pige ikke er så stor, er de begyndt at snakke om du skal sættes gang før tid og ved de hvorfor hun er så lille?

Hvis du ikke vil svare på det er det helt ok:kys:

Når du engang har født så er der hver fredag barsels café i nygadehuset i åbenrå, hvor der ofte er forskellige foredrag om alt vedr de små. Her i maj engang er der noget om baby massage. Bare vil info

Vi fandt i tirsdags til flowscanning ud af, at det er moderkagen der ikke fungerer optimalt, derfor er hun lille - er meget spændt på hvor meget hun har taget på i løbet af 2 uger.

Det første mål er at beholde hende i maven til uge 34, hvis det går godt, så vil de sætte fødslen igang i uge 37 eller 38 - alt efter om hun tager på og hvor meget.

I tirsdags blev der talt om at give mig lungemodner, regner med at få mere afklaring til lægesamtale efter vægtscanning på tirsdag.

Ihh mange tak for info :kys: har slet ikke læst noget om barsels café, hvor jan heg finde mere info henne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

Hvis du går ind på Nygadehuset og under fanen for børn, der står der barselscafé og her kan du se hvad der foregår af aktiviteter:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moar0811

Også håber jer at jeres lille pige vokser på trods af din moderkage ikke virker optimalt, og håber du kan holde hende i maven indtil mindst uge 37. Krydser fingre for jer:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites