PlusEsseQuamSimultatur

Mad ud af huset - buffet - hvem kan i anbefale?

Recommended Posts

trinegrue

Jeg har flere gange været ude at servere med dem her i julen: Boncat.dk - Dagens Menu - Og jeg har altid synes, at det var ret så lækkert og ikke kun traditionelt. - Og nu efter jul har de alt muligt lækkert også :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Nu ved jeg ikke hvor nye dine erfaringer med Kokken Og Jomfruen er, men jeg vil lige sige at jeg synes de har højnet deres standard betragteligt! Var til en fødselsdag for tre uger siden og den mad var altså fuldstændig i orden, god og fuld af smag. Bare lige hvis det er 7 år siden du sidst fik noget der fra, for det er virkelig blevet meget bedre.

EDIT: Den mad vi fik var vist lavet i Slagelse, hvis det har noget at sige.. Ved ikke om alle deres køkkener er lige gode:)

Min erfaringer er fra så sent som sidste år. Jeg har fået mad fra K&J flere gange (Andre har bestilt det til deres arrangement) og altid været skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

En masse gode forslag i kommer med, mange tak for dem - det ser lækkert ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dengalde
Skrevet (redigeret)

Hej,

Der er også lavet madbloggen Madonkel.dk , der samler oversigter på catering og mad ud af huset i Danmark, hvis behovet skulle opstå i fremtiden.

Mvh.

Den Galde

Redigeret af ThomasSneum
Reklame fjernet (link)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Britta Y

Tjek dem på trustpilot før du køber jeg har også dårlig erfaring med sådan nogle buffer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind