PlusEsseQuamSimultatur

Mad ud af huset - buffet - hvem kan i anbefale?

Recommended Posts

PlusEsseQuamSimultatur

Jeg står og skal holde noget bagjulefrokost og vi skal gerne have noget buffet. Det skal IKKE være Kokken og Jomfruen, men hvem kan i anbefale i hovedstadsområdet? :)

Maden behøves slet ikke være julet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Det glæder jeg mig til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

Hvor mange kuverter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Det glæder jeg mig til :D

Du er ikke reenactor søde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Hvor mange kuverter?

ca 15

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Panther

Nu ved jeg ikke hvor nye dine erfaringer med Kokken Og Jomfruen er, men jeg vil lige sige at jeg synes de har højnet deres standard betragteligt! Var til en fødselsdag for tre uger siden og den mad var altså fuldstændig i orden, god og fuld af smag. Bare lige hvis det er 7 år siden du sidst fik noget der fra, for det er virkelig blevet meget bedre.

EDIT: Den mad vi fik var vist lavet i Slagelse, hvis det har noget at sige.. Ved ikke om alle deres køkkener er lige gode:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

Jeg har gode erfaringer med:

Antons

Cofoco

Meyers Køkken

Hvis du søger noget i et lavere prisleje, har jeg også fået noget indisk catering, som var billigt og godt, men jeg kan ikke huske leverandøren her og nu. Hvis du er interesseret, kan jeg spørge til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Jeg kender ikke lige umiddelbart catering i København, men jeg ville vælge lokalt.

De sidste to gange hvor jeg har været til fest med mad fra firmaer som K&J, har det bare været under al kritik.

Min mors 50 års fødselsdag, hun fik mad fra Salt&Peber. Dødsygt! Det smagte ikke af noget, roastbeef'en var ikke roast men gennemstegt. Dertil kom de for sent, så maden ikke nåede på bordet før gæsterne kom.

Bryllup sidste år, de fik mad fra et firma som ikke var K&J. Kan ikke huske hvad det hed. Da det firma så dukkede op, så viste det sig at det bare var et andet firmanavn, men at maden var lavet hos K&J. Det blev endda kørt ud i en bil fra K&J. Nå, forretten var da ok. Noget kold fisk med dressing og brød. Smagte ikke helt vildt, men kunne da spises. Hovedretten var buffet. Og der var bare slet ikke nok. Og igen så var roastbeef ikke roast, men gennemstegt. Desserten er slet ikke værd at bruge linjer på.

Hvis jeg var dig, ville jeg gå til en god lokal slagter og høre dem ad.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beechleaf

Jeg stemmer med på cofoco :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLindgreen

Hvis du kan lide indisk så er de her fantastiske:

Karrysutra

Under mad til flere kan man købe stor buffet ting, har jeg dog ikke prøvet, men jeg har mange gange købt enkelte retter hos dem, og været ovenud tilfreds.

Man kan jo også bare sammensætte sin egen menu med 20 forskellige retter hvis man vil det, men de skal nok bare have besked nogle dage før... SÅ nemlig lige at deres buffet så meget begrænset ud..

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind