gucciebird

Pris på montering af anhængertræk?

Recommended Posts

gucciebird

Jeg har en lille Ford Fiesta fra 2007, som jeg ved kan bære et anhængertræk.

Hvad koster det - i ca. tal - og få sat sådan en fætter på?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EASYNOTE8

regn med omkring 6000 kr monteret på uautoriseret værksted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louisedk_87

Vist ingen der kan svare på, da det jo kommer an på om trækket skal kunne tages af eller være fast.

Monterer du selv, skal bilen synes igen.

Monterer et værksted, skal de jo have for monteringen - og for papirarbejdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Tak for svarene.

Det var godt nok liiige lidt mere end jeg havde regnet med, men sådan er det jo...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Det koster ihvertfald mindst 4500-5000 kroner, alt efter hvilket træk du vælger ( Fast/aftageligt) og hvor du får det monteret .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Hvad er smartest og vælge - fast eller aftageligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird
Ganske afgjort Fast træk da det er det billigste, det kunne være du skulle prøve at led hos en ophugger, hvis du har tid, der er en

database for ophuggere, hvor man kan se hvad alle der er tilsluttet, ligger inde med og du kanslå op direkte under Ford Fiesta.

Ved du hvad den database hedder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smokehat

Aftageligt træk er afgjort smartest. Særligt hvis du ikke skal bruge det alt for tit. Jeg har selv haft fast træk, og sparket til det med skinnebenet mere end en gang.

Jeg ved ikke hvor stor prisforskellen er, men forskellen er trods alt ikke stor nok til at jeg ville betale ret meget ekstra for at få et aftageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38
Aftageligt træk er afgjort smartest. Særligt hvis du ikke skal bruge det alt for tit. Jeg har selv haft fast træk, og sparket til det med skinnebenet mere end en gang.

Jeg ved ikke hvor stor prisforskellen er, men forskellen er trods alt ikke stor nok til at jeg ville betale ret meget ekstra for at få et aftageligt.

Min erfaring er at en fast trækkrog koster ca. det halve af hvad en aftagelig koster - monteringen koster det samme .

Mekonomen webkatalog

Her koster et fast træk 1892,- mens et aftageligt koster 3893,- Så mit gæt var vist okay ? ...

Dertil kommer et el-sæt som i 7 polet koster 993,- og 1776,- i 13 polet .

Det tager formentlig 2,5-3 timer at montere det.....

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smokehat
Min erfaring er at en fast trækkrog koster ca. det halve af hvad en aftagelig koster - monteringen koster det samme .

Mekonomen webkatalog

Her koster et fast træk 1892,- mens et aftageligt koster 3893,- Så mit gæt var vist okay ? ...

Dertil kommer et el-sæt som i 7 polet koster 993,- og 1776,- i 13 polet .

Det tager formentlig 2,5-3 timer at montere det.....

Det er helt sikkert ikke værd en dobbelt op på prisen. Jeg har kun prøvet at købe træk i forbindelse med køb af brugt bil, og her er træk noget man får når man ikke kan komme længere ned i pris :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind