Ofelia-Pong

Permanent hårfjerning m/ laser - derhjemme.

Recommended Posts

Calibri

Jeg har købt en Silk´n Pro og har endnu ikke rigtigt set resultater. Men det tager jo også tid, og det gør en prof. behandlng også. Men vil da gerne opdatere om nogle måneder, når jeg har et resultat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ofelia-Pong

Hejsa.

Silk'n Pro lyder faktisk som en god mulighed, idet resultatet skulle være permanent. Det er Philips ikke, så den skal man holde sig fra.

Tidligere har jeg fået det gjort på en klinik, hvor resultatet var synligt efter hver behandling. Hmm... tænker lidt, at man burder kunne se en lille forskel, selvom man kun har behandet en gang derhjemme?! Hvor mange gange har du brugt den?

Er det denne her til kr. 3.299,00 du har?

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Splifilif

Er der nogen ændring? :)

Edit: Hov, ville have quotet Calibri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louiseap

er der nogle der kan komme med en update på om det virker selv at fjerne hår permanent hjemme og evt. med hvilken maskine:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oxan
er der nogle der kan komme med en update på om det virker selv at fjerne hår permanent hjemme og evt. med hvilken maskine:)

Jeg har en silk'n pro, som jeg har brugt 3 gange nu. Indtil videre er ca 35-40% af mine hår væk - så ja det virker. Men det var først efter 2 gang, at jeg begyndte at se effekten. De siger dog at det tager op til 2 år (hvor man de første 2 måneder gør det hver 2 uge, og herefter kun efter behov) før man bliver 100% hårfri :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ferlandita

^^ Det lyder jo godt! Hvor på kroppen har du brugt den? Og er du + dine hår lyse/mørke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oxan
^^ Det lyder jo godt! Hvor på kroppen har du brugt den? Og er du + dine hår lyse/mørke?

Bikini-linie, under min navle ( :rulle: ) samt armhuler - jeg har mellemblond hår under navlen (næsten helt lyse - men ikke helt lyse), og mørkblond til mellembrune hår de resterende steder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Jeg har lige købt en Tria, som har fået de bedste anmeldelser på diverse hjemmesider om permanent hårfjerning. Den kan kun bestilles til USA og England, så jeg fik nogle venner til at købe den med hjem fra USA. Resultaterne ses først efter et par måneder, men jeg vil gerne komme med opdateringer hen ad vejen :)

Jeg prøvede den igår, og det gjorde stort set ikke ondt, selv på højeste effekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Nu har jeg brugt min Tria 3 gange, og hårene vokser stadig ud, men en del af dem sidder ikke fast, og skulle ikke komme igen når de falder ud.

Jeg bruger den ikke så meget, da jeg er ret brun i øjeblikket, og den virker bedst på helt lys hud. Men jeg skal nok opdatere, når jeg kommer igang igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind