Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
wonderlust

Vi der venter på storken, endnu en omgang:)

Recommended Posts

sommer85
:( Testede her i aften... Negativ... Som i total negativ... Havde ellers lige planlagt at sparke den nye tråd igang med II!

Har stadig menssmerter og ondt i lænden og lidt ømme dutter, så ved sgu ikke hvad der foregår. Prøver i morgen tidlig, men min urin så altså rimelig koncentreret ud desværre...

Røv og nøgler!

Øv manner!! :ae:

Det var da irriterende!! Var det i dag du havde planlagt at teste? Det kan jo være du har haft sen ægløsning, så ikke du er så langt henne som du tror?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beechleaf
Øv manner!! :ae:

Det var da irriterende!! Var det i dag du havde planlagt at teste? Det kan jo være du har haft sen ægløsning, så ikke du er så langt henne som du tror?

Det var i morgen tidlig jeg havde planlagt det... Men vi kom til at overtale hinanden... Men ja, det er meget sandsynligt med sen ÆL. Håber at det er grunden, for jeg har aldrig haft så tydelige symptomer før. Og selvom jeg godt vidste at det er dumt at gøre sig tanker om graviditet, så var jeg allerede igang med at forestille mig alt muligt :( Såååå dumt!

Tror jeg kommer til at teste i morgen tidlig også og hvis den er negativ, så se om jeg kan vente nogle dage. Ih...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Det var i morgen tidlig jeg havde planlagt det... Men vi kom til at overtale hinanden... Men ja, det er meget sandsynligt med sen ÆL. Håber at det er grunden, for jeg har aldrig haft så tydelige symptomer før. Og selvom jeg godt vidste at det er dumt at gøre sig tanker om graviditet, så var jeg allerede igang med at forestille mig alt muligt :( Såååå dumt!

Tror jeg kommer til at teste i morgen tidlig også og hvis den er negativ, så se om jeg kan vente nogle dage. Ih...

Ej men jeg kan så meget følge dig! :ae:

Men tror heller ikke du skal afskrive det endnu. Slet ikke. Dine cyklusser har jo været lange før, så jeg tror på en sen ægløsning. Jeg fik også allerede symptomer lige efter ægløsning, så du må ikke tænke (ved ikke om du gør det) at dine symptomer er indbildning, for det behøver de langt fra at være. Men ja, test du igen imorgen, og ellers vent et par dage :kys:

Du har regnet ud fra dine korteste cyklier, ikke? Hvad nu hvis du regner med dem på over 40 dage, hvor langt vil du så være henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElgeNElleN

Elg: Det er da bare mega irriterende med den migræne!! Det er SÅ invaliderende! Jeg håber virkelig ekstra meget, at du snart bliver gravid! Så kan du forhåbentlig slippe for flere af de grumme ture! :tie:

Mht. bumserne, så prøv at tage et zink-tilskud. En enkelt pille om dagen. Det hjælper mange - inkl. Kat og jeg :gogo:

Tusind tak... :kys: jeg er dog ikke den næste i rækken der burde blive gravid, men nogle af i dejlige damer herinde.... Jeg er bare rigtig rigtig træt af at føle at jeg ikke kan gøre mit arbejde, og at jeg ligger som en zombie 3 dage ad gangen... Alt dette fordi jeg ikke må spise min medicin imens vi forsøger på det her...

Tak for din medfølelse, det er rigtig dejligt... Når jeg som nu har ondt af min selv, og :whine: på 6-7 time... Mine kanter er lidt flossede når jeg er de her ture igennem :genert:

Ja jeg læste lige det med zink, det må jeg også få købt.. Tak :gogo:

Og nu må jeg komme i seng igen... Jeg har jo nærmest ikke sovet i dag :rulle: Måske rundt regnet 8 timer siden imorges ...

Roger over og nat nat til de dejlige damer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Tusind tak... :kys: jeg er dog ikke den næste i rækken der burde blive gravid, men nogle af i dejlige damer herinde.... Jeg er bare rigtig rigtig træt af at føle at jeg ikke kan gøre mit arbejde, og at jeg ligger som en zombie 3 dage ad gangen... Alt dette fordi jeg ikke må spise min medicin imens vi forsøger på det her...

Tak for din medfølelse, det er rigtig dejligt... Når jeg som nu har ondt af min selv, og :whine: på 6-7 time... Mine kanter er lidt flossede når jeg er de her ture igennem :genert:

Ja jeg læste lige det med zink, det må jeg også få købt.. Tak :gogo:

Og nu må jeg komme i seng igen... Jeg har jo nærmest ikke sovet i dag :rulle: Måske rundt regnet 8 timer siden imorges ...

Roger over og nat nat til de dejlige damer

Kan godt forstå det er hårdt! :ae: Jeg håber du trods alt får en god nats søvn! Sov rigtig godt og drøm sødt! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Jeg vil også gå i seng nu. Tak for en hyggelig aften I dejlige damer, og tillykke med vores nye tråd. :) Vi ses engang i morgen :kys: Nat nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Så er jeg altså nødt til at brokke igen :genert: Sorry...

Men... Hvad sker der for at jeg stadig har migræne.... Det er så en ting, men pludselig også bumser og en appetit der er fuldstændig sindssyg :stoned: Det er altså for mærkeligt det her...

Har de virkelig ikke boget du må få? For det er da ikke holdbart i længden :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
:( Testede her i aften... Negativ... Som i total negativ... Havde ellers lige planlagt at sparke den nye tråd igang med II!

Har stadig menssmerter og ondt i lænden og lidt ømme dutter, så ved sgu ikke hvad der foregår. Prøver i morgen tidlig, men min urin så altså rimelig koncentreret ud desværre...

Røv og nøgler!

Hvornår er planlagt testdag? Husk at HCG fordobles hver dag :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Pjuske: Jeg har netop taget emnet om bryster op i dag, dog i den 'gamle' tråd, så hvis ikke du har læst det, kan du læse lidt om folks meninger og erfaringer der :kys:

Der var lige omkring 24 sider at læse op, men det gør jeg måske senere. Nu vil jeg lægge Ruben ind i hans seng. Han har lige været vågen og nu sover han heldigvis igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElgeNElleN
Har de virkelig ikke boget du må få? For det er da ikke holdbart i længden :ae:

Nej desværre. Det eneste min neurolog sagde der kunne hjælpe var, at jeg meget hurtigt måtte blive gravid, så det ikke var for ulideligt for længe :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...