wonderlust

Vi der venter på storken, endnu en omgang:)

Recommended Posts

Guldpilen
Godaften damer

Så er jeg med i 3. tråd af slagsen :(

Nå, men status her er at mens er kommet idag, så jeg har ringet til gynækolog idag, og fik tid til vandscanning d. 1. februar.

Så det glæder jeg mig til.. Eller... Altså I ved nok hvad jeg mener?!!

Manden har været inde og lave sædtest idag, og det tager jo lige 10 dage at få svar på den.

Så alt i alt er vi stadig i venteposition her.

Jeg forlader tråden her, når jeg ved hvad der kommer til at ske, indtil videre fortsætter vi jo bare som hidtil.

:ae:

Går der 10 dage før i får svar på sædprøven? Her får vi svar samme dag. Utroligt så stor forskel der er :gruble:

Altså, det er hos gynækologen han får den testet.. ved ikke om det ikke er godt nok? Men mon ikke? Det er jo en del af udredningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bedstemor_Skovmus

Jamen altså, som I dog snakker, man er væk fra computeren i 2½ time også tager det næsten 1½ at læse op + der er kommet ny tråd.

Kan se på statistiken at jeg da vist skal til at skrive lidt oftere, det er jo hyggeligt at sludre med jer :)

Mad er mest mig, men kæresten er ved at komme efter det, det er ikke de store vilde ting han laver men nogle gode basisretter har han efterhånden på plads - og når jeg nu skal til dans 2 gange om ugen 18-20 så kommer han automatisk lidt mere i køkkenet:D

BrysterJeg er en 80F og stolt af dem:devil: jeg blev mobbet en del som barn, men selvtilliden voksede i takt med brysterne og de er en del af min identitet. Min mor har altid(siden hun ammede mig) haft to flade hudposer - hun har vitterlig ikke noget man kan kalde bryster og det er total skrækscenarie for mig:shock: Jeg kan godt leve med at de bliver lidt "slappere" men hvis de mister al deres fylde og facon så skal der gøres noget ved dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Jamen altså, som I dog snakker, man er væk fra computeren i 2½ time også tager det næsten 1½ at læse op + der er kommet ny tråd.

Kan se på statistiken at jeg da vist skal til at skrive lidt oftere, det er jo hyggeligt at sludre med jer :)

Mad er mest mig, men kæresten er ved at komme efter det, det er ikke de store vilde ting han laver men nogle gode basisretter har han efterhånden på plads - og når jeg nu skal til dans 2 gange om ugen 18-20 så kommer han automatisk lidt mere i køkkenet:D

BrysterJeg er en 80F og stolt af dem:devil: jeg blev mobbet en del som barn, men selvtilliden voksede i takt med brysterne og de er en del af min identitet. Min mor har altid(siden hun ammede mig) haft to flade hudposer - hun har vitterlig ikke noget man kan kalde bryster og det er total skrækscenarie for mig:shock: Jeg kan godt leve med at de bliver lidt "slappere" men hvis de mister al deres fylde og facon så skal der gøres noget ved dem.

Jeg har også en 80F og øøøhm. Der er ikke meget fyld tilbage, men hvis jeg bare ruller dem rigtig op så har jeg en god kavalergang :devil::D Det er knægtens skyld. En dag når jeg er færdig med at få børn, så overvejer jeg at hoppe under kniven. Vil gerne have min bryster tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Appelsinblå

Allerede en ny tråd! :8:

Jeg synes jo lige den anden er blevet startet op. Jeg er spændt på om det bliver denne version jeg kan melde mig ind i (maj/juni) eller om I når at slide den op også. Jeg læser som sædvanligt med hver dag, men lusker diskret ud af tråden igen. :genert:

:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElgeNElleN

Så er jeg altså nødt til at brokke igen :genert: Sorry...

Men... Hvad sker der for at jeg stadig har migræne.... Det er så en ting, men pludselig også bumser og en appetit der er fuldstændig sindssyg :stoned: Det er altså for mærkeligt det her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Valentin

Hold da op der bliver snakket igennem i denne skønne tråd :banan:

Jeg kan slet ikke nå at læse op, men jeg er helt sikker på vi alle snart forlader denne nye tråd til fordel for en oktobertråd :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet

...arg, jeg får ikke læst op! Men tillykke med ny tråd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust
Du var vist ikke helt uden indflydelse i den gamle tråd! :D;)

Jeg vil gerne stå under oktober 2011 som før, tak :)

Tak:kys:

Sætter dig lige på forsiden så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beechleaf

:( Testede her i aften... Negativ... Som i total negativ... Havde ellers lige planlagt at sparke den nye tråd igang med II!

Har stadig menssmerter og ondt i lænden og lidt ømme dutter, så ved sgu ikke hvad der foregår. Prøver i morgen tidlig, men min urin så altså rimelig koncentreret ud desværre...

Røv og nøgler!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Pjuske: Jeg har netop taget emnet om bryster op i dag, dog i den 'gamle' tråd, så hvis ikke du har læst det, kan du læse lidt om folks meninger og erfaringer der :kys:

Elg: Det er da bare mega irriterende med den migræne!! Det er SÅ invaliderende! Jeg håber virkelig ekstra meget, at du snart bliver gravid! Så kan du forhåbentlig slippe for flere af de grumme ture! :tie:

Mht. bumserne, så prøv at tage et zink-tilskud. En enkelt pille om dagen. Det hjælper mange - inkl. Kat og jeg :gogo:

Valentin: Håber du har ret :lun: Håber vi snart tømmer tråden!

Pelc: Nævnte du ikke en peel-off maske på et tidspunkt? Er det den de har reklameret med på facebook - Jorgobé? Har du prøvet den endnu? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind