wonderlust

Vi der venter på storken, endnu en omgang:)

Recommended Posts

ElgeNElleN
Her er jeg på vej på nattevagt.. men mine tanker er slet ikke på arbejde. De omhandler tanker og frygt for at der ikke er liv i Rasmus sæd if frygt for at mine æggeledere er klottet til! :(

Heldigvis kommer der allerede svar på sædprøven samme dag, så vi ved besked i morgen eftermiddag. Det varer noget længere før vi ved besked om mit understel.

:ae: Argh det er bare ikke fedt at an i det hele taget skal præstere på arbejdet når man har det sådan som du har det lige nu...

Det er trods alt altid noget at i får hurtigt svar på sædtesten, så er der det mindre at skulle vente på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Ih :klap: En ny tråd, men så poster jeg da bare igen.

Har ikke fået læst på den gamle da i jo har skrevet som vanvittige i dag :lol:

Så har jeg lige sat mig efter en travl dag. Sønnen er syg og har været det siden søndag aften. Der kastede op og ellers har den stået på feber. I morges havde han 39 i feber den lille stakkel. Så han er utrolig pylret og morsyg. Men ud over at have feber så savler han meget. Ellers har han ingen symptomer. Jeg ved ikke helt om det er pga. MFR som han fik i torsdag, men af hvad jeg kan læse mig til, så kommer reaktionen først 7-10 dage efter

Ellers har jeg lige været af sted efter kød. Har købt økologisk limusinekød til 50 kr/hængt kg. Vi fik 45 kg kød og knogler med hjem. Nøj hvor ser det lækkert ud Så jeg har stået og pakket og pakket til den store guld-medalje sammen med mine forældre. Hentede nemlig også 1/4 med hjem til dem også. Så vi stod allesammen og hyggede og talte om hvad man kunne bruge kødet til. Jeg lærte en masse. Min mor er vokset op med en far der var slagter, så hun kan en masse. I for vejen ved jeg meget om kød, med altid lækkert med mere viden. I morgen skal jeg så i gang med suppekogningen. Det bliver godt.

I går var jeg til sygesamtale med job-centret. Det gik meget godt. Troede at de ville presse mig tilbage på job, men det var heldigvis ikke tilfældet. Hun var rigtig sød at tale med. Jeg skal bare tage det stille og rolig og så håber vi at jeg kan blive raskmeldt omkring 1 marts. Det håber jeg i hvert fald selv at min psykolog er med på. Glæder mig heller ikke til næste omgang med hende, men det er jo nødvendigt. Lige efter psykologen skal vi så til min svogers fødselsdag på restaurant og det hele. Jeg tror bare at jeg tager make up med. Det er vist nødvendigt.

-Rygning: Har aldrig røget

-Alkohol: Drikker kun meget lidt og det normalt når jeg har min mes

-Overvægt: ja, men vægten er på vej ned. Da jeg blev gravid med Ruben vejede jeg 93 kg og nu vejer jeg 89 kg

-Undervægt: -

-Koffein (kaffe, chokolade, slankeprodukter): Drikker ikke kaffe, men spiser meget chokolade (og kage og slik )

-Motion: Jeg træner ikke så meget, men bevæger mig meget i hverdagen

-Specielle kosttilskud/vitaminer: Bare en vitaminpille

-Sædkvalitet: Ingen test.

-Ægløsningstest: Ja det bruger jeg

-Sex"mønster": Vi knalder når vi har lyst - det er cirka hver 2./3. dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust

Der kommer "one born every minute" i tv'et nu. Tror lige, at jeg vil se det, inden jeg skal i seng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
manusen

Godaften damer

Så er jeg med i 3. tråd af slagsen :(

Nå, men status her er at mens er kommet idag, så jeg har ringet til gynækolog idag, og fik tid til vandscanning d. 1. februar.

Så det glæder jeg mig til.. Eller... Altså I ved nok hvad jeg mener?!!

Manden har været inde og lave sædtest idag, og det tager jo lige 10 dage at få svar på den.

Så alt i alt er vi stadig i venteposition her.

Jeg forlader tråden her, når jeg ved hvad der kommer til at ske, indtil videre fortsætter vi jo bare som hidtil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu
Allerede en ny tråd - hold fast, hvor I ævler :deer:

Du skulle da nødig snakke oppe i din september-tråd dame!! :-P

Og så melder jeg mig lige ud igen (nogle måneder endnu)...

Ses i maj (eller forhåbentligt ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Her er jeg på vej på nattevagt.. men mine tanker er slet ikke på arbejde. De omhandler tanker og frygt for at der ikke er liv i Rasmus sæd if frygt for at mine æggeledere er klottet til! :(

Heldigvis kommer der allerede svar på sædprøven samme dag, så vi ved besked i morgen eftermiddag. Det varer noget længere før vi ved besked om mit understel.

Jeg håbe at du komme igennem nattevagten uden bøvl :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Godaften damer

Så er jeg med i 3. tråd af slagsen :(

Nå, men status her er at mens er kommet idag, så jeg har ringet til gynækolog idag, og fik tid til vandscanning d. 1. februar.

Så det glæder jeg mig til.. Eller... Altså I ved nok hvad jeg mener?!!

Manden har været inde og lave sædtest idag, og det tager jo lige 10 dage at få svar på den.

Så alt i alt er vi stadig i venteposition her.

Jeg forlader tråden her, når jeg ved hvad der kommer til at ske, indtil videre fortsætter vi jo bare som hidtil.

:ae: til dig. Jeg kender følelsen. Vi har jo været i gang lige længe. Min eneste trøst er at jeg ved kan blive gravid. For jeg synes da godt nok også at det er lang tid. Havde lige et par dage væk herinde fra da jeg bare havde det dårligt. Troede jo lige at det var denne gang, men det fik min mens lavet om på. Utrolig hårdt mentalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElgeNElleN

Pjuske: det lyder da super lækkert med al det kød :ivrig: jeg bliver da helt misundelig! Og hvor er det dog rart at høre at der stadig på jobcentrene sidder nogle mennesker tilbage, med et ordentligt menneskesyn og med empati for den enkelte... Dejligt at du mødte sådan en dejlig dame :)

Manusen: Årh jeg håber at vandscanningen og prøven kan give jer noget vished, det er godt at i får det tjekket..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Lidt stat fra den gamle tråd:

Indlæg 1303 Pelc

Indlæg 955 Guldpilen

Indlæg 771 sommer85

Indlæg 657 rodfrugten_Ulla

Indlæg 634 katskat1987

Indlæg 453 ElgeNElleN

Indlæg 452 wonderlust

Indlæg 445 katti

Indlæg 442 undercoverme

Indlæg 407 FrkAskepot

Indlæg 386 SuperwomanKBH

Indlæg 325 LilleGuleGummiAnd

Indlæg 275 Stjerne87

Indlæg 236 Pjusketoesen

Indlæg 205 Fairy

Indlæg 170 beechleaf

Indlæg 161 Skruk23

Indlæg 159 ShootingStar

Indlæg 157 kaba2005

Indlæg 151 LegendOfLaura

Indlæg 118 manusen

Indlæg 96 Nulputte80

Indlæg 84 vappepigen

Indlæg 83 MisseMoege

Indlæg 63 Mizty23

Indlæg 63 SAKURA_

Indlæg 58 DerFeur

Indlæg 58 suna_luna

Indlæg 45 ~Grisen~

Indlæg 40 Mummistar

Indlæg 40 charmed_03

Indlæg 38 Miss_Valentin

Indlæg 36 Zenobia

Indlæg 35 squashiie

Indlæg 30 Smarott

Indlæg 28 Frk.Baumgarten

Indlæg 27 dittendatten

Indlæg 26 bipper30

Indlæg 24 MissPT

Indlæg 23 Prikpolka

Indlæg 19 mcleod2502

Indlæg 18 Bedstemor_Skovmus

Indlæg 18 JanniK006

Indlæg 18 mariapigen1985

Indlæg 13 Cupcake

Indlæg 13 Shanna23

Indlæg 13 altmann84

Indlæg 12 candypop

Indlæg 12 Winnie85

Indlæg 12 stumpL

Indlæg 12 Bohprut

Indlæg 11 Pansaesse

Indlæg 10 Sivsen

Indlæg 9 CYMAMAMYF

Indlæg 8 Mchr87

Indlæg 7 koebenhavner-jyden

Indlæg 7 Excentrica86

Indlæg 4 blaesbjerg85

Indlæg 4 MystiMor

Indlæg 4 LandQ

Indlæg 3 TinkerBell86

Indlæg 3 Mettemor

Indlæg 3 ms_noer

Indlæg 3 Catz85

Indlæg 3 MissLenny

Indlæg 3 Mrs.Ness

Indlæg 2 Daybreak

Indlæg 2 sorenspige

Indlæg 2 MalikaMom

Indlæg 2 Marigold

Indlæg 2 HaBPa

Indlæg 2 Gof

Indlæg 2 Pixie_Dust

Indlæg 2 SunshineReggae

Indlæg 2 Tahavia

Indlæg 1 sefit

Indlæg 1 Nulle8000

Indlæg 1 LillyMaid

Indlæg 1 Tinkerbell

Indlæg 1 Wiiiii

Indlæg 1 Appelsinblå

Indlæg 1 Kamilla86

Du var vist ikke helt uden indflydelse i den gamle tråd! :D;)

Jeg vil gerne stå under oktober 2011 som før, tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Pjuske: det lyder da super lækkert med al det kød :ivrig: jeg bliver da helt misundelig! Og hvor er det dog rart at høre at der stadig på jobcentrene sidder nogle mennesker tilbage, med et ordentligt menneskesyn og med empati for den enkelte... Dejligt at du mødte sådan en dejlig dame :)

Manusen: Årh jeg håber at vandscanningen og prøven kan give jer noget vished, det er godt at i får det tjekket..

Det er så lækkert kød :D Glæder mig til lørdag hvor vi holder kæresteaften. Så står den på lækre bøffer, hjemmelavede fritter og hjemmelavet bearnaise :savl:

Jeg var også ufatteligt lettet. Troede jo virkelig at nu skulle jeg høvles igennem, men nej.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind