wonderlust

Vi der venter på storken, endnu en omgang:)

Recommended Posts

Okaysågørvidet
Jeg er lige ved at kaste op af nervøsitet! :tie: Eller kvalmen er der i hvert fald... puha. Eksamener er noget fanden har skabt på en dårlig dag!! :boo:

Nå, men har stadig stikken og jag i underlivet og er i dag 3+0. Jeg vågner også op med kvalme og ondt i maven om morgenen, men den del kan jo også tilskrives eksamensangsten. Håber dog det er fordi et lille æg sætter sig fast :lun:

Jeg krydser fingre for dig. Men jeg er ikke i tvivl om at du nok skal klare den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg

Nulputte :ae: øv for en sur røv af en mand - håber han kommer til fornuft :kys:

Sommer du skal nok klare den i morgen, det er jeg sikker på:banan: og så hepper jeg på at kvalmen er = II :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust
2-3 gange pr cyklus eller pr????

Det var, da jeg blev udredt for pcos.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia
Tak Piger, men jeg er helt i kulkælderen lige nu, det er et chok for mig at finde ud af jeg er "defekt"...... Hvorfor filan har jeg ikke ÆL??? Nu er jeg jo så kommet til at tænke på at vores ældste tog 14 mdr at lave og nr 2 tog ingen tid for det var lige efter p-piller. jeg nåede ikke engang at få min mens inden jeg stod med II, og det var garanteret pga hormonerne fra p-pillerne der hjalp...

Måske har vi bare været enormt heldige at få 2....

Manden og jeg var enige om fra start af at hvis vi skal have hjælp så stopper vi... Men jeg er ikke enig længere... Manden kom hjem for 20 min siden og jeg fortalte ham det med gråd i stemmen, men han viste ingen reaktion... Derfor gik jeg ud og da jeg kom ind igen sad han bare og så fodbold... jeg spurgte ham hvorfor han ikke trøstede mig og så sagde han at han aner ikke hvad han skal med det humør jeg er i for tiden..... WTF??? Så bare fordi man er lidt PMS agtig fordi mens er på vej så fortjener man ikke et kram når man græder..... Dumme mand, dumme læge, dumme krop og dumme verden :whine:

Ej, det kan han da bare ikke være bekendt :( Kan du ikke lige give ham et spark i røven og sige, at han skal tage sig sammen og kramme dig :ae: Mænd :rulle:

Jeg er lige ved at kaste op af nervøsitet! :tie: Eller kvalmen er der i hvert fald... puha. Eksamener er noget fanden har skabt på en dårlig dag!! :boo:

Nå, men har stadig stikken og jag i underlivet og er i dag 3+0. Jeg vågner også op med kvalme og ondt i maven om morgenen, men den del kan jo også tilskrives eksamensangsten. Håber dog det er fordi et lille æg sætter sig fast :lun:

Rigtig meget held og lykke i morgen, søde Sommer. Jeg krydser fingre for god afslutning på din uddannelse i morgen og på II :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeg krydser fingre for dig. Men jeg er ikke i tvivl om at du nok skal klare den.

Tak Pelc :kys: Jeg håber det virkelig!

Nulputte :ae: øv for en sur røv af en mand - håber han kommer til fornuft :kys:

Sommer du skal nok klare den i morgen, det er jeg sikker på:banan: og så hepper jeg på at kvalmen er = II :lun:

Tak for det :kys:

Og det hepper jeg også på! Det er meget sjovere! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Rigtig meget held og lykke i morgen, søde Sommer. Jeg krydser fingre for god afslutning på din uddannelse i morgen og på II :lun:

Tak søde Nina :kys: Det ville være dejligt med en ordentlig afslutning. Dog er mit fokus på, bare at blive færdig! :gogo: Jeg tør aldrig forvente noget. Alt kan ske inde i sådan et lokale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen
Tak Piger, men jeg er helt i kulkælderen lige nu, det er et chok for mig at finde ud af jeg er "defekt"...... Hvorfor filan har jeg ikke ÆL??? Nu er jeg jo så kommet til at tænke på at vores ældste tog 14 mdr at lave og nr 2 tog ingen tid for det var lige efter p-piller. jeg nåede ikke engang at få min mens inden jeg stod med II, og det var garanteret pga hormonerne fra p-pillerne der hjalp...

Måske har vi bare været enormt heldige at få 2....

Manden og jeg var enige om fra start af at hvis vi skal have hjælp så stopper vi... Men jeg er ikke enig længere... Manden kom hjem for 20 min siden og jeg fortalte ham det med gråd i stemmen, men han viste ingen reaktion... Derfor gik jeg ud og da jeg kom ind igen sad han bare og så fodbold... jeg spurgte ham hvorfor han ikke trøstede mig og så sagde han at han aner ikke hvad han skal med det humør jeg er i for tiden..... WTF??? Så bare fordi man er lidt PMS agtig fordi mens er på vej så fortjener man ikke et kram når man græder..... Dumme mand, dumme læge, dumme krop og dumme verden :whine:

Hvor er jeg ked af at hører, det ikke går som det skal :ae:

Men angående din mand - han kan jo være i chok og ikke selv vide, hvordan han skal håndtere informationen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust

putte: :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind