Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
COCOCHANEL

Bedste underholdnings spil

Recommended Posts

COCOCHANEL

Til Wii..

Jeg skal snart have kollegerne på besøg og det kunne være sjovt at finde et spil der kunne bruges til en gruppe. Jeg har allerede trivial og det må godt være i den dur :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr.Prefect

Nu kender jeg ikke så meget til quiz-spil til konsoller, men konen og jeg har haft stor succes både med Raymans Raving Rabbits (2'eren og frem) og Just Dance. De har begge været store hits til festlige lejligheder :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
COCOCHANEL

Hvad går Raymans Raving Rabbits ud på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr.Prefect

Det er en række af minispil som er baseret på at de skal være nemme at gå i gang med, men svære at mestre - og tilsat om hysterisk omgang humor i form af nogle http://www.youtube.com/watch?v=W6EQiPzedxI.

Spillene er vidt forskellige og spænder over alt fra at balancere burgere, slå hinanden i hovedet med pølser, bøvse Paris i stykker, kaste med køer, racerløb på trehjulede cykler, spille musik (a la rockband, men med et lidt... uhm.. alternativt tvist på sangene) og skyde sig vej igennem diverse lokationer med sin svupper-pistol. Alt sammen sat op således at man kan spille op til 4 spillere samtidig og ydmyge hinanden ;)

Der er ret mange spil i serien og de fleste af dem burde kunne samles op billigt og blive smidt i nakken hvis de er brugt.

Personligt har konen og jeg haft mange grineflip over spillene (2'eren og frem. 1'eren var sjov, men slet ikke så sjov som de efterfølgende)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Til en anden gang kan boom blox spillene anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...