Jump to content
Velkommen til DinDebat
nissa28

min komfirmation planlægnings tråd for min søn

Recommended Posts

Ydrk
Misforstå mig ikke, for jeg synes at det er skønt med sparetips, men har Nissa skrevet at penge var et issue?:)

Du har helt og aldeles ret, jeg beklager Nissa, det var bestemt ikke for at kritisere eller noget som helst i den stil, håber ikke du har misforstået mig.

Undskyld :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty
Du har helt og aldeles ret, jeg beklager Nissa, det var bestemt ikke for at kritisere eller noget som helst i den stil, håber ikke du har misforstået mig.

Undskyld :blush:

Ej, det var altså ikke for at kritisere jeres svar:blush: Jeg blev bare helt i tvivl fordi alle kom med sparetips og ledte som en gal efter et sted hvor hun havde skrevet det, men kunne ikke finde det:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karen69
Ej, det var altså ikke for at kritisere jeres svar:blush: Jeg blev bare helt i tvivl fordi alle kom med sparetips og ledte som en gal efter et sted hvor hun havde skrevet det, men kunne ikke finde det:genert:

Der kan man bare se hvor forskelligt "vi" læser :)

Jeg læser tråden som en planlægningstråd hvor der så kommer til at stå hvor meget der er lagt i budgettet til de forskellige ting - og her kommer der så nogle og fortælle, at det ikke behøver være så dyrt som TS budgettere med - TS kan så bruge det eller lade være ..... f.eks. MÅSKE har TS fået at vide at det koster 2000 kr at få lavet en sang, af en eller anden sangskriver .... når "vi" så fortæller at det nok lige er i overkanten, så kan TS overveje om ikke hun skulle finde en anden sangskriver der ikke bare vil snyde hende for et stort beløb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nissa28

så er der ændringer på side et og input er stadig ønsket :)

det er en planlægnings tråd og pengene er kun ca tal, vi har absolut ikke mange penge det er nærmer omvendt men da vi i lang tid har levet for 1500 om ugen til alt og han ikke får lomme penge plus vi har måtte sige nej mange gange til ham synes jeg lige denne dag skulle være noget særligt, men jeg prøver stadig at spare der hvor jeg kan

jeg ville rigtig gerne have folks input, bla derfor jeg laver tråden men kommentar som

at der var en der skrev at så var hun en ond mor fordi hun ikke gav sin søn penge med til blåmandag, synes jeg nok var unødvendigt , da det på ingen måde kan bruges til noget :)

fotograf 2500 er ink en forstørrelse af vores drenge

kagen var i stedt for småkager og lign, lidt ala den jeg har vist der skal så også badminton og ps3 på

sang var for at få sangen lavet sang skjuler og hvad jeg ellers fandt på bla for jeg en pige til at synge en sang der betyder meget for mathias og hans lillebror og mig

Nu er der så også blevet lavet om på dekoration osv da der var et afbud der hvor vi ville have holdt det men jeg regner stadig med at skulle bruge lidt på dekoration

blå mandag, der får de alle et blue card der koster 350 plus jeg ved han ikke får så mange penge i gave at der er en masse at tage af så derfor får han lidt lomme penge med også

post-34000-13940074753739_thumb.jpg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Måske jeg nu ved, hvor jeg kan få hjælp.... er total uden musikalske evner - altså som i TOTAL.

Du siger bare til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg kan forresten heller ikke se problemet i, at han får lidt lommepenge med på blå mandag. Det ville jeg også have gjort, hvis mine børn ikke havde fået så mange penge, som de nu engang fik.

2500 for fotograf lyder nu heller ikke urimeligt i mine ører - og slet ikke, når der er et stort portræt med.

De 1000 kroner til sangen, er det mest til den pige, du har hyret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nissa28

Pengene til sangen er til hende der skal lave den plus kopiering af sangen med billeder på,og så regner jeg med at hende der skal synge skal have en gave til ca 300, hun ville ikke have noget for det men jeg synes alligevel at hun skal have noget som tak

Jeg kan forresten heller ikke se problemet i, at han får lidt lommepenge med på blå mandag. Det ville jeg også have gjort, hvis mine børn ikke havde fået så mange penge, som de nu engang fik.

2500 for fotograf lyder nu heller ikke urimeligt i mine ører - og slet ikke, når der er et stort portræt med.

De 1000 kroner til sangen, er det mest il den pige, du har hyret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Pengene til sangen er til hende der skal lave den plus kopiering af sangen med billeder på,og så regner jeg med at hende der skal synge skal have en gave til ca 300, hun ville ikke have noget for det men jeg synes alligevel at hun skal have noget som tak

Umiddelbart synes jeg, det lyder lidt dyrt med den sang så, men selvfølgelig: hvis det er farvekopier, så løber det jo lidt op.

Det er en god idé at give din sanger en gave som tak. Det bliver man så glad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nissa28
Umiddelbart synes jeg, det lyder lidt dyrt med den sang så, men selvfølgelig: hvis det er farvekopier, så løber det jo lidt op.

Det er en god idé at give din sanger en gave som tak. Det bliver man så glad for.

Det er også kun en cirka pris , jeg har sat de fleste priser lidt højre end jeg regner med for at får at have lidt luft i beudgetet :)jeg har allerede overskredet en af dem :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Det er også kun en cirka pris , jeg har sat de fleste priser lidt højre end jeg regner med for at får at have lidt luft i beudgetet :)jeg har allerede overskredet en af dem :blush:

Det er altid en god idé. Jeg gør det samme: regner med høje priser og lavt budget. Så bliver man så positivt overrasket :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...