Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sommer85

Tråden for spørgsmål under graviditeten!

Recommended Posts

xiayou
Jeg vil så gerne spørge om... Er det normalt at man koger når man er gravid?

Min krop er som en radiator hele tiden! Mine kinder er røde og min hud er mere varm end normal. Jeg har det fint, men hele min krop føles bare varm og kogende!

Jeg er 17+6.

Jep, jeg har nu 11 dage tilbage til termin, og jeg har haft det meget varmt stort set hele graviditeten. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople
Øv! Jeg er ellers ved at være træt af at rende rundt med glødende kinder :(

Det må jeg vel bare finde mig i så. Sammen med alt det andet som jeg også bøvler med. Det er ikke ligefrem en fest at være gravid her :lol:

Men det er trods alt et plus at være gravid vinter fremfor sommer :)

Hilsen Boble, der gik i stroptoppe hvor alle andre gik i store sweaters og tørklæder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
Jeg vil så gerne spørge om... Er det normalt at man koger når man er gravid?

Min krop er som en radiator hele tiden! Mine kinder er røde og min hud er mere varm end normal. Jeg har det fint, men hele min krop føles bare varm og kogende!

Jeg er 17+6.

Jeg har altid været en frossenpind med iskolde fødder, men har for første gang i mit liv oplevet at have varme fødder :lol: Så ja, man har det generelt varmere når man er gravid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel

Ligamentsmerter kan være SÅ stride, jeg havde fra en let murren til at jeg næsten krøllede sammen af smerte sidst i graviditeten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Tak for jeres svar! :kys: Og hvor er det dejligt at tråden er blevet brugt lidt siden i går :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
Tak for jeres svar! :kys: Og hvor er det dejligt at tråden er blevet brugt lidt siden i går :gogo:

Synes det er en rigtig god ide du har fået. Så kan andre jo også kigge i den, og evt. få svar på deres spørgsmål, inden der bliver oprettet et nyt emne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys

I øvrigt sveder man også som en væddeløbshest den første tid efter fødslen. Og af én eller anden temmelig kikset årsag, kan man også nemt komme til at lugte ret meget af gnu. Et problem, jeg ikke synes, jeg led af, under den varme graviditet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Droemme.Pigen
I øvrigt sveder man også som en væddeløbshest den første tid efter fødslen. Og af én eller anden temmelig kikset årsag, kan man også nemt komme til at lugte ret meget af gnu. Et problem, jeg ikke synes, jeg led af, under den varme graviditet.

Jeg synes allerede at jeg hurtig kommer til at lugte af gnu. Hvordan skal det så ikke blive efter fødslen? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gof

okay bliver NØDT til at spørge nu!

Jeg er 30+5 idag

Hele dagen i dag har jeg bøvlet med plukveer, ca 3 i timen de varer ca 3-4 min er mit gæt og niver helt vildt!

derudover har jeg mange jag i mit skamben og on/off menses smerter i lænden

for så at toppe det så sparker han bare så det gør SÅ ondt! - mere end det plejer!

skal jeg bekymre mig eller er det bare kroppen der er lidt overtræt måske? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
okay bliver NØDT til at spørge nu!

Jeg er 30+5 idag

Hele dagen i dag har jeg bøvlet med plukveer, ca 3 i timen de varer ca 3-4 min er mit gæt og niver helt vildt!

derudover har jeg mange jag i mit skamben og on/off menses smerter i lænden

for så at toppe det så sparker han bare så det gør SÅ ondt! - mere end det plejer!

skal jeg bekymre mig eller er det bare kroppen der er lidt overtræt måske? :(

Kan sagtens være du har overanstrængt dig! Men jeg ville nok lige give JM eller fødegang et kald når nu de PV'er kommer så ofte :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites