Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Pussikat82

De gode tilbud til misserne

Recommended Posts

Pussikat82

Der er gratis levering fra Maxi Zoos nye webshop frem til 31. oktober, hvis nogen er interesserede :) Vi skal i hvert fald lige ind og kigge lidt nærmere :genert:Maxi Zoo - Maxi Zoo Alt til mine dyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ding

Er der nogle der kender nogle steder man kan få gratis vareprøver til vores missere? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82
MedicAnimal.com har 20% rabat på Feliway frem til 31. oktober.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Vær med til at teste kvaliteten på Royal Canin :) Man kan lige nu få en 400gs prøvepakke fra dem ved at udfylde det her skema Kat sp Koden, der skal indtastes er: kvalitet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LetteMine
Vær med til at teste kvaliteten på Royal Canin :) Man kan lige nu få en 400gs prøvepakke fra dem ved at udfylde det her skema Kat sp Koden, der skal indtastes er: kvalitet

Gjorde dette i går eller forgårs, og har allerede modtaget en pakke med. Det underlige er bare, at jeg har fået "Sterilised 12+" dvs, mad tin stereliserede indekatte på 12+ år, og Simon er 2 år og lidt til, hvilket jeg også udfyldte i skemaet... Men altså... gratis missemad... Who cares.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Vi har også modtaget. Jeg undrer mig også, for vi har fået maine coon (dyrehandlerfoderet), selvom jeg har markeret, at vi altid køber foder hos dyrlægen :rulle: Men ja, gratis snack.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82
MedicAnimal.com har 10% på ALT lige nu. Indtast koden WEEKEND10 i din indkøbskurv før midnat i dag, så får du 10% på dit køb :) (måske virker den også i morgen, bare du har tastet den ind i indkøbsvognen før midnat i dag :gruble: Det lyder i hvert fald sådan. Men prøv ad).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ding

Jeg har fundet frem til et par steder hvor man kan få gratis snacks og foder til katte.

Og jeg mener HELT gratis - intet fragt eller noget. Herhjemme vil de blive brugt som godbidder, da vi ikke vil fodre med alt for meget forskelligt. Vi holder os til Orijen som er uden korn.

Udelukkende tørfoder (du sender en mail med info omkring din kat(te): Vareprøver

Udelukkende tørfoder (du vælger selv variant): Vareprøve - GoCarePet

Herfra har jeg både fået tørfoder og forskelligt fiske paté (du sender en mail omkring hvilket foder du ønsker at teste): GRATIS pr

Herfra kan man bestille meetstix/beefstix. De koster 10,95,- i butikkerne, så det er ret godt efter min mening. Tror min kat herhjemme vil elske det: Best Friend Bilanx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr.McDee

jeg har modtaget en rabatkode til zooplus på 35 kr. men jeg skal ikke lige bruge noget derfra.

så mon ikke der er en herinde der kan bruge den.

KODE: 2FMB-YIAE-ZPDZ

Indtast blot koden i rabatkodefeltet i din indkøbskurv og klik på "indløs". Rabatten trækkes automatisk fra det samlede beløb. Uden mindste bestillingsværdi og gyldig indtil 31.1.2013

Skriv lige hvis du bruger den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
jeg har modtaget en rabatkode til zooplus på 35 kr. men jeg skal ikke lige bruge noget derfra.

så mon ikke der er en herinde der kan bruge den.

KODE: 2FMB-YIAE-ZPDZ

Indtast blot koden i rabatkodefeltet i din indkøbskurv og klik på "indløs". Rabatten trækkes automatisk fra det samlede beløb. Uden mindste bestillingsværdi og gyldig indtil 31.1.2013

Skriv lige hvis du bruger den.

zooplus.dk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...