Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Maaat

Veninder i København

Recommended Posts

w_stedt
Æv, har set denne tråd alt for sent! Det kunne ellers have været hyggeligt

Du skal endelig sige til hvis du vil med på fredag, vi er pt 11 så en mere ville være super

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maaat
Hvis du er heldig, kan winstedt nå at bestille en ekstra plads på Dalle Balle, hvis du skriver tiæ hende:-)

Og ellers er der jo allerede gang i planlægning af arrangement nummer to - med sushi:D

Hvorhenne er den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen
Hvorhenne er den?

Hvilken? Altså, arrangement nummer to er slet ikke slået fast med tid og sted. Der er bare kommet nogle forslag om at lave sushi selv.

Og så kan jeg se, at min telefon hellere vil på Dalle Balle end på Dalle Valle:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Candygirl
Jeg har desværre lovet at passe terroristen, da manden også skal i byen, så jeg venter til sushi arrangementet :kys:

Er faktisk ret ferm til at lave sushi, så prøver lige at finde den tråd ;)

Ærgerligt du ikke kan - men dejligt der er så stor tilslutning herinde!

Mht. sushiarrangementet, så er der ikke lavet en tråd om det endnu, det var bare et forslag jeg kom med i denne tråd.

Forestiller mig, vi snakker lidt om det på fredag og så laver en tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LadySparrow

Hej piger, jeg må desværre melde fra - jeg kan simpelthen ikke nå det... Vi er ikke hjemme hele dagen og jeg tør ikke løbe an på at jeg kan nå toget fra Malmö når vi er hjemme... Men håber at jeg må komme med næste gang... Håber i får en rigtig hyggelig aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
w_stedt

De tilmeldte er nu:

1. Betinapple

2. krasser19

3. malinsofie

4. Trinepigen_24

5. winstedt

6. Lykkefordi

7. MissButterfly

8. Candygirl

9. nothinginbetween

10. Zarina88

11. A.G.88

Jeg sender jer lige en pb med mit mobilnr i aften, hvis I bliver forhindrede på dagen må I meget gerne lige sende en sms så vi ikke tror I er forsvundet ned i et sort hul med alle overskudssokkerne! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissQtee
Ærgerligt du ikke kan - men dejligt der er så stor tilslutning herinde!

Mht. sushiarrangementet, så er der ikke lavet en tråd om det endnu, det var bare et forslag jeg kom med i denne tråd.

Forestiller mig, vi snakker lidt om det på fredag og så laver en tråd.

Jeg vil vente i spænding på næste tråd så ;) Jeg håber i får en rigtig dejlig aften - jeg er slet ikke misundelig :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Katten

Øv at jeg først ser dette nu - jeg kunne godt bruge flere veninder i kbh....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg ville også høre om det blev til noget med dette hyggelige arrangement? :) Jeg har så mange spredte veninder fra forskellige studier og synes egentlig at det er svært at få dem med i byen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Det gjorde det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites