Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

PucciGucci

Tvillingetermin og mødregruppe vol. 3

Recommended Posts

chikaa

Hej damer :wave:

Jeg er ved at lave en barnevognsrangle til min kusine og hendes tvillinger. Men hvor bred er sådan en tvillingebarnevogn i gennemsnit? Nogen der kan hjælpe? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PucciGucci

Det kommer vel an på hvad det er for en vogn :gruble:

Vi har en kombivogn fra Teutonia, og den måler 70 cm i bredden.. Men hvis du finder ud af hvilket mærke vognen er, så tror jeg du kan google produktspecifikationerne og få de præcise mål på den måde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

Så stille, håber alt er vel i tvillingefamilierne :jule:

Her er vi alle kommet i dejligt julehumør, og drengene hjælper godt til med småkagebagningen :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dreams2009

Dejligt med en ny tråd :)

og sikke nogle dejlige børn i viser :love:

Navn. Dreams2009

Alder: 36

Mand: 44

Bopæl: StorKBH

Fødte: Lukas Og Selina

Børnenes vægt og længde: Lukas 1100/ 38 cm - Selina 1105 /37 cm

Fødemåde: Akut Kejsersnit

Gestationsalder: 28+5 ( 11 uger fortidligt)

Fødselsdato: 12 Okt. 2010

lille opdate

Selina går rigtig nu og snakker en del med ord. vægt 10 kg ca

Lukas slipper bordet og siger hej hej hele tiden. Vægt 11 kg Ca

post-133329-13940068442669_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

Hvor er de bare blevet store og skønne dreams :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tweety4ever

Sikke nogle skoenne tvillinger der bliver vist herinde. Elsker december og gaar og nyder alt julehyggen. Herhjemme gaar det noget bedre igen efter nogle lidt haarde og anstraengende maaneder, hvor jeg lige var ved at miste fatningen, syntes simpelthen at det var saa haardt med to babyer og en toddler, som bare er helt uregerligt indimellem. Det er hun stadig, men tvillingerne er ved at komme ind i en rytme, saa det er dejligt.

Vi har lige vaeret til laegen og Marlon vejer nu godt 1400g mere end Merle og hun startede ellers ud med 400g mere end ham. Saa de er 7mdr nu og vejer 7,6kg hhv. 6,2kg. De faar begge reflux medicin, hvilket har hjulpet en del paa humoeret, de var helt utroesteligt, naar de havde spist og gylpede sure opstoed. Merle er utrolig aktiv det meste af tiden og bevaeger sig rundt om sig selv hele tiden, Marlon ligger helst paa ryggen og spjaetter med benene.

Vi har i denne uge afsluttet moedregruppe paa hospitalet, hvor vi ellers er kommet to gange om ugen, det er ret vemodigt, men man kan kun komme i 6mdr (fra termin). Saa nu er jeg spaendt paa hvordan vores hverdag kommer til at se ud, naar vi kommer over julen og ind i det nye aar, har ihvertfald brug for nogle faste aftaler, saa vi kommer ud af huset.

Lidt billeder herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dolaem

hvor er de bare lækre :love::lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

side 3 :8:

håber I alle har haft en dejlig jul. her var den i hvert fald fantastisk, nu i år har drengene jo fundet ud af det med nisser og julemand. Og vi har set nissebanden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Clahaa
side 3 :8:

håber I alle har haft en dejlig jul. her var den i hvert fald fantastisk, nu i år har drengene jo fundet ud af det med nisser og julemand. Og vi har set nissebanden :lol:

Jo tak her har vi haft en dejlig jul, men begynder at synes det er hårdt med to i maven, men så var det rart at der var mulighed for at ligge og slappe lidt af ind i mellem:) :)

Hvad med jer?? har i haft en god jul??

Og så har jeg forøvrigt gået at tænkt på noget.. Jer med enæggede tvillinger: kunne i kende forskel på børnene når de kom ud af maven?? jeg er så nervøs for at få byttet rundt på dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tweety4ever

Ja tak vi har ogsaa haft en rigtig dejlig jul. Vi har vaeret her i USA igen i aar uden noget andet familie end os 5 og det var faktisk ret fantatisk. Lillejuleaften og 1.juledag tilbragte vi sammen med venner, men ellers har vi fejret julen alene. Vores paa snart 3 var ikke vild med julekalender, saa det blev det ikke til i aar og hun er raedselsslagen for julemaend, men ellers hyggede vi i stor stil.

Babyerne var med rundt om traet til et par sange i slynge, men de blev puttet inden det gik for sig med gaverne. Min mand har fri hele denne uge og jeg nyder virkelig at vi er to om det hele, synes det er rigtig haardt for det meste og kan ofte ikke rigtig overskue hele vores situation, men det skal jo gaa, saa det goer det jo nok ogsaa. Babyerne er vel egentlig nemme nok, babyer er jo ret meget arbejde, men det er bare helt situationen med den store der konstant er efter dem og saa det at vi saa godt som aldrig har nogen til at kunne hjaelpe os, det er lidt haardt, hvis jeg maa beklage mig lidt herinde.

Men en dag som i dag, hvor jeg har vaeret i min gamle moedregruppe med den store, det var dejligt. Haaber at jeg har lidt overskud paa kontoen, naar vi kommer paa den anden side af nytaar og har haft manden hjemme i mange dage.

Haaber ogsaa at I andre har haft en dejlig jul og nydt det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites