Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

PucciGucci

Tvillingetermin og mødregruppe vol. 3

Recommended Posts

toplusto

Prøver lige at hive den op igen denne her :D Jeg skal vælge om jeg vil til alm jm eller til tvillinge-jm. Det er samme sted, så egentlig er der vel ikke nogen grund til ikke at prøve hende med tvillinger. Men hvad er forskellen egentlig, er der nogen herinde der ved det? Det er vel samme mængde undersøgelser osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maesling

Jeg fik ikke valget - gik ved alm og det var fint - vi sprang vidst et besøg over fordi det jo gik så fint, jeg havde prøvet det der gravid hejs før og i forvejen havde mange scannigstider.

men som du skriver- hvis der er et tviinge tilbud så hvorfor ikke tHe i mod det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Jeg fik ikke valget - gik ved alm og det var fint - vi sprang vidst et besøg over fordi det jo gik så fint, jeg havde prøvet det der gravid hejs før og i forvejen havde mange scannigstider.

men som du skriver- hvis der er et tviinge tilbud så hvorfor ikke tHe i mod det?

Det er nemlig mest fordi jeg ikke synes kalenderen allerede bliver fyldt godt ud - det er godt nok tidligt man skal gå fra og jeg har et par opgaver jeg bare skal have afsluttet, så tiden er lidt begrænset :lol: Det er ikke sådan hun kan noget andet end en alm, men hun har åbenbart selv fået tvillinger så har på den måde erfaring. De nævnte også en tvillinge-"cafe" hvor man kunne mødes med andre der skal have eller har fået tvillinger og få forskelligt info om forløbet, og må nok finde ud af hvad og hvor meget man siger ja til, for det er netop tiden.. Med mindre der bare giver helt vildt meget, selvfølgelig...

Jeg har ikke hørt om tvillinge jm, men jeg ville have taget i mod det :)

Jeg tænker også at det da måske er meget relevant - jeg ved ikke rigtigt hvad jeg har i vente ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites