wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

ElgeNElleN

Pssst... Sødeste Pjuske, vi er flyttet i en ny tråd.... Linket kan ses over dit indlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Så er jeg herinde igen efter et alt for kort ophold i september-tråden :whine:

Fik en SA i går, og er der nogen der ved, hvor hurtigt man så kan gå i gang igen? Altså vi foresætter med ubeskyttet sex, men kan man overhovedet blive gravid lige efter en SA? Så gå man vel først i gang måneden efter... eller ?

Nå, men en november/december/januar baby er også meget meget velkommen her. Jeg er ikke så kræsen :P

I det mindste når jeg så at have taget folsyre de der 3mdr inden, jeg bliver gravid og ikke et par uger efter som sidst :lol:

Dejligt med så mange der er rykket videre, men også dejligt at se nogen fra sidst :kys:

Det sjove er faktisk at efter den SA er min kæreste meget mere på mht at få baby. Han synes vist nok det gik pææænt stærkt sidst - gravid i første hug - hvor han vist blev lidt chokeret. Nu er hans babyønske næsten større end mit :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Så er jeg herinde igen efter et alt for kort ophold i september-tråden :whine:

Fik en SA i går, og er der nogen der ved, hvor hurtigt man så kan gå i gang igen? Altså vi foresætter med ubeskyttet sex, men kan man overhovedet blive gravid lige efter en SA? Så gå man vel først i gang måneden efter... eller ?

Nå, men en november/december/januar baby er også meget meget velkommen her. Jeg er ikke så kræsen :P

I det mindste når jeg så at have taget folsyre de der 3mdr inden, jeg bliver gravid og ikke et par uger efter som sidst :lol:

Dejligt med så mange der er rykket videre, men også dejligt at se nogen fra sidst :kys:

Det sjove er faktisk at efter den SA er min kæreste meget mere på mht at få baby. Han synes vist nok det gik pææænt stærkt sidst - gravid i første hug - hvor han vist blev lidt chokeret. Nu er hans babyønske næsten større end mit :lun:

Kære du. Øv hvor er det kedeligt du kommer tilbage af den grund :ae: Som du kan se lidt længere oppe er vi sprunget videre til ny tråd :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind