wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

Nulputte80
Nulle jeg kan sgu godt forstå, du synes det er hårdt. Min svigerfar mener også, jeg burde lave det hele, fordi jeg er sygemeldt og går hjemme hele dagen :rulle: I princippet synes jeg også, det burde være sådan, men det hænger desværre bare ikke sammen, når jeg bliver stresset, hvis jeg bliver presset for meget.

Kan din mand ikke se, at du har brug for hjælp ind imellem, og at det er hårdt for dig?

Jo, han er heller ikke stolt af sin dovne holdning og lover tit guld og grønne skove... det blir bare aldrig til noget.... det blir aldrig noget jeg går fra ham pga, men det presser mig og det ved han (har også en lav stress tærskel) Og mine svigerforældre mener også det er helt normalt kvinden laver alt derhjemme, det gør svigermor nemlig.... jeg brækker mig!!! Er ikke så vild med hans forældre kan I nok høre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen
Teste Teste Teste..:)

det kribler også i "konen" for at tisse..............men skal nok først vente til manden kommer hjem. Og hvis jeg er sej venter jeg til i morgen aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen
Åh sødeste guld! :ae:

Det er jeg ked af at høre... Hvor dumt altså :( Fortalte blodprøven at du ikke har ægløsning hver måned?

Jeg håber at vandscanningen giver et positivt svar, og at lederen ikke er lukket!

Kram til dig! :ae::kys:

Det fortalte at jeg ikke har haft det denne måned. Næste måned skal jeg formentlig have taget endnu en blodprøve. Men, har jo flere gange testet positiv for ægløsning, så nogle gange må jeg da have ægløsning!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Katskat, ved ikke om hun kan rode med cyklus, men tænker at folk normalt går til zt for at få gang i ÆL og få en stabil cyklus. Så et eller andet må de jo kunne gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beechleaf
Jo, han er heller ikke stolt af sin dovne holdning og lover tit guld og grønne skove... det blir bare aldrig til noget.... det blir aldrig noget jeg går fra ham pga, men det presser mig og det ved han (har også en lav stress tærskel) Og mine svigerforældre mener også det er helt normalt kvinden laver alt derhjemme, det gør svigermor nemlig.... jeg brækker mig!!! Er ikke så vild med hans forældre kan I nok høre..

:8: Det er hårde vilkår for dig. Godt at manden trods alt er bevidst om sine forældres oldnordiske holdning til parforholdet. I må hellere få lavet nogle meget faste regler, når der kommer barn.

det kribler også i "konen" for at tisse..............men skal nok først vente til manden kommer hjem. Og hvis jeg er sej venter jeg til i morgen aften

Håber du kan være sej :) Men hvorfor ikke i morgen tidlig? :slem:

Det fortalte at jeg ikke har haft det denne måned. Næste måned skal jeg formentlig have taget endnu en blodprøve. Men, har jo flere gange testet positiv for ægløsning, så nogle gange må jeg da have ægløsning!?

:ae: Det er bare for træls Guld. Håber at du kan få afklaring ved lægen med scanning og nye prøver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Jeg elsker at i kalder det "konen" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElgeNElleN
Jeg elsker at i kalder det "konen" :lol:

Herhjemme hedder det frøkenen :genert: Den er jo hverken gift eller har børn endnu :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulputte80
Herhjemme hedder det frøkenen :genert: Den er jo hverken gift eller har børn endnu :blush:

:lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust

Jamen, så skal vi jo egentlig have oprettet en ny tråd igen. Er der nogen, som gerne vil overtage? Altså, jeg har ikke noget imod at oprette en ny, men ved ikke, om I synes, at jeg hører hjemme herinde. Synes jo stadig, at det er en hyggelig tråd, men der sker jo ikke så meget her:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fairy

Skal vi ikke have ny tråd? Skal man ikke det når der er 1000sider?

BTW, så har jeg silikone i mine babser, så I spørger bare løs hvis der er noget I vil vide :) Fik det i inden jeg blev gravid, for 10 år siden :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind