wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

undercoverme
Jeg savmr der lige i starten, hvor man bare kunne ligge op og ned af hinaden i timevis og kysse og nusse :lun:

Ja, det var tider, nu er hans snorken og dybe vejrtrækning bare irriterende i sengen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Åh Guld hvor gør det mig bare forbandet ondt. Men du bliver nødt til at prøve at holde fast i, at de hjælper jer nu, og når i er blevet udredt, så ved de, hvordan de bedst kan hjælpe jer, så i snarest kan få jeres ønske opfyldt :kys:

Stjerne jeg håber virkelig ikke, hun har lavet rod i din cyklus. Kan hun godt det, tror du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Jeg vil skrive indlæg 10.000 :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Mad: Det er mest mig her....Min mand arbejder om aftenen 4 dage om ugen, så jeg står alene i ulvetimen man-tors!!!! men han vil gerne lave mad i weekenden. Han laver nogle skide gode tærter:)

Robotstøvsuger: Det har vi ikke, men af min sødemand fik jeg denne jul rengøringshjælp en gang om ugen i 1 år....det er bare så fantastisk:banan:

bryster:mine er små og punkterede efter amning. Min mand påstår de er dejligt:rulle:....han tigger og ber om at jeg IKKE gør noget ved dem....og det har jeg lovet ham.

Møde: Jeg mødte min mand på netdating. Det var ikke en fyr jeg ville ha faldet for i byen. Men han var bare så sød og dejlig at vi blev ved med at ses.....og 4 år efter er vi gift og har hus og barn:genert:

Guld: Hvor er det dog trist....og selvfølgelig må du være ked af det....jeg ville også være knust ved tanken om ikke at blive gravid igen:ae:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme
Jeg vil skrive indlæg 10.000 :klap:

Hvor er du sød katskat :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Og så er jeg gået 3 dage over tid......har en masse murren i maven ind i mellem...enten er det mens (eller måske ligament)...

Har ingen metal smag kvalme eller noget:boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shanna23

Vil også lige komme med mit besyv.. Angående det man faldt for..:)

Ja, vi lærte hinanden at kende på/over nettet.. Jeg var "single" på 10 mrd, efter at være separeret fra tidligere mand, længere historie, der var noget værre rod.

Lære manden at kende via en dating profil, og overhovedet ikke på jagt efter noget, havde lidt i sjov lagt min profil ind, tjekker den, og så har han skrevet, og vi skriver frem og tilbage i 2-3 uger, og så forslår han vi mødes..

Hvilket vi gøre.. og nøj jeg var nervøs..

ved godt det måske er pjat.. men i samme øjeblik jeg så ham, var jeg ikke i tvivl, han var MANDEN, jeg skulle blive gammel sammen med og dele resten af livet sammen med.

Jeg Elsker ham for den han er, fordi han kan tage mine sjove tilbøjligheder.. han er totalt ordensmenneske, det er jeg ikke altid, men har lært det en smule af ham.

Elsker ham, fordi han er totalt Gentelman, stadig kan overraske mig, vi kan diskutere alt, han er en fantastisk far og ægtemand, han er der altid, også selvom han laver det han laver, så kan han næsten "altid" fornemmen min sindstilstand selvom han ikke er hjemme, og ringer næsten altis i løbet af dagen, eller kontakter mig via msn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Nulle jeg kan sgu godt forstå, du synes det er hårdt. Min svigerfar mener også, jeg burde lave det hele, fordi jeg er sygemeldt og går hjemme hele dagen :rulle: I princippet synes jeg også, det burde være sådan, men det hænger desværre bare ikke sammen, når jeg bliver stresset, hvis jeg bliver presset for meget.

Kan din mand ikke se, at du har brug for hjælp ind imellem, og at det er hårdt for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shanna23
Og så er jeg gået 3 dage over tid......har en masse murren i maven ind i mellem...enten er det mens (eller måske ligament)...

Har ingen metal smag kvalme eller noget:boo:

Teste Teste Teste..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987
Hvor er du sød katskat :D

I know :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind