wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

katskat1987

Ej jeg ved også godt, det ikke er jordens undergang, men det der mod troskab, er bare meget vigtigt. Jeg havde en kærester, der var mig utro utallige gange, og mine forældre blev skilt fordi min far var min mor utro, så det har altid været lidt en kæphest for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Ha ha, nej det er jo rigtigt nok - jeg har ikke lavet noget, faktisk snød kæresten mig til at blive kærester, med en løgn om at vi kom flere der skulle følges til fest, jeps, der var så kun ham og mig, lidt kysseri og så var vi kærester :lun:

Det er så 9 1/2 år nu, sikke tiden den går :)

Hvor sødt :lun:

Her turde manden ikke ringe og invitere mig ud efter en tur i byen med vennerne, da han troede jeg var rigmandsdatter og over hans standart! :stoned::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987
Ha ha, nej det er jo rigtigt nok - jeg har ikke lavet noget, faktisk snød kæresten mig til at blive kærester, med en løgn om at vi kom flere der skulle følges til fest, jeps, der var så kun ham og mig, lidt kysseri og så var vi kærester :lun:

Det er så 9 1/2 år nu, sikke tiden den går :)

Åh det er så vildt fantastisk, når i har cæret sammen så længe. Det må bare føles skønt :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Her turde manden ikke ringe og invitere mig ud efter en tur i byen med vennerne, da han troede jeg var rigmandsdatter og over hans standart! :stoned::D

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Ej jeg ved også godt, det ikke er jordens undergang, men det der mod troskab, er bare meget vigtigt. Jeg havde en kærester, der var mig utro utallige gange, og mine forældre blev skilt fordi min far var min mor utro, så det har altid været lidt en kæphest for mig.

Det kan jeg sagtens forstå. For mig er troskab også meget vigtigt! Men nogle gange tager vores liv en drejning, hvor vi ikke helt selv kan følge med, og det er der som regel en grund til :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Ved godt jeg sagde jeg ikke ville være aktiv, men bliver lige nød til at få det her ud...

Er på dag 27 og har stadig ikke testet positiv for ægløsning. Og den blodprøve jeg fik taget d. 11 har desværre bekræftet det :( Begynder at være bange for at mine ene æggeleder er blokeret. Når jeg engang får mens skal jeg bestille tid til en vandscanning som kan be- eller afkræfte det :(

Og, i morgen skal Rasmus ind og aflevere sædprøve og have taget blodprøver. Og jeg har bare sovet så dårligt i dag! Har udelukkende drømt om sædprøver med nada liv, lukkede æggeledere, ingen ægløsning og ingen positiv graviditetstests til os :(

Jeg ved godt vi har et barn, så vi kan blive gravide.. men, er bare SÅ bange for der er et eller andet galt som gør at vi nu ikke kan blive gravide nu... :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme

Ja, det har du fuldstændig ret i - utroskab er ikke i orden på nogen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust

Hvornår er det forresten, at man skal oprette en ny tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme

Ha ha, du må da have udsendt nogle signaler på det så :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Ved godt jeg sagde jeg ikke ville være aktiv, men bliver lige nød til at få det her ud...

Er på dag 27 og har stadig ikke testet positiv for ægløsning. Og den blodprøve jeg fik taget d. 11 har desværre bekræftet det :( Begynder at være bange for at mine ene æggeleder er blokeret. Når jeg engang får mens skal jeg bestille tid til en vandscanning som kan be- eller afkræfte det :(

Og, i morgen skal Rasmus ind og aflevere sædprøve og have taget blodprøver. Og jeg har bare sovet så dårligt i dag! Har udelukkende drømt om sædprøver med nada liv, lukkede æggeledere, ingen ægløsning og ingen positiv graviditetstests til os :(

Jeg ved godt vi har et barn, så vi kan blive gravide.. men, er bare SÅ bange for der er et eller andet galt som gør at vi nu ikke kan blive gravide nu... :whine:

Åh sødeste guld! :ae:

Det er jeg ked af at høre... Hvor dumt altså :( Fortalte blodprøven at du ikke har ægløsning hver måned?

Jeg håber at vandscanningen giver et positivt svar, og at lederen ikke er lukket!

Kram til dig! :ae::kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind