wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

Guldpilen
Det med tyk, doven og tvserier kunne godt være mig! Jeg skal i virkeligheden giftes med House, og den dag House og Christina Yang laver en tvserie sammen, bliver jeg virkelig lykkelig.

Greys ER min total yndlings favoritserie! Og jeg ser med på nettet... Shhh.. ikke sige det til Rasmus :lol: Så bliver han så sur over at jeg ser forud :lol:

Og House... Han ER bare genial! En stofafhængig, men stadig cool!

Jeg kan ikke forestille mig nogen mere fantastisk forretning end et havecenter, som er begyndt at sælge juleting. :lun: Jeg ELSKER nisser og pynt, næsten ligeså meget som jeg elsker planter og plantetilbehør.

Skulle du have lyst til at komme forbi Slagelse og ordne vores frimærkehave? Synes det er SÅ pinligt at vi ikke engang kan holde den lille bitte have... men, den ligner lort!

... Håber at vores grønne fingre vokser med årene :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Her er Leah puttet... Hun var så træt, så kunne ikke strække den længere. Så nu håber jeg bare ikke at hun vågner kl. 6 i morgen tidlig! Og ellers er jeg alene hjemme.. Rasmus er direkte efter arbejde, taget til møde med arbejdet i sønderjylland! Så han kommer først sent hjem, så er ikke meget tid vi får sammen i dag.

.... Og i morgen tidlig skal han også til møde. Dog bør han være hjemme omkring kl. 11... sådan så jeg forhåbentlig kan komme til Holly's lagersalg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme
Jeg kan ikke forestille mig nogen mere fantastisk forretning end et havecenter, som er begyndt at sælge juleting. :lun: Jeg ELSKER nisser og pynt, næsten ligeså meget som jeg elsker planter og plantetilbehør.

Skulle du have lyst til at komme forbi Slagelse og ordne vores frimærkehave? Synes det er SÅ pinligt at vi ikke engang kan holde den lille bitte have... men, den ligner lort!

Pelc - skulle du få lysten, så trænger min have i Slagelse også til en omgang, det er jo to fluer med et smæk, i hverfald for Guldpilen og mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Greys ER min total yndlings favoritserie! Og jeg ser med på nettet... Shhh.. ikke sige det til Rasmus :lol: Så bliver han så sur over at jeg ser forud :lol:

Og House... Han ER bare genial! En stofafhængig, men stadig cool!

Jeg ser foran på kanal4, og Claus bliver også så gal hver gang. Men altså - jeg kan da ikke vente på at dvd'erne udkommer i DK?!?!?! Vi har lige modtaget sæson 6 og Greys sæson 7. Det er fantastisk.

Mht. have - gerne, men altså.. Jeg har aldrig pralet med at jeg var en god gartner, bare at jeg elsker at købe ting. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Pelc - skulle du få lysten, så trænger min have i Slagelse også til en omgang, det er jo to fluer med et smæk, i hverfald for Guldpilen og mig :)

Ej, jeg gad faktisk godt. :blushing: Jeg har jo bare en lille dum altan (okay - stor og fantastisk, men alligevel), og der er altså næsten ikke plads til alle mine planter. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet

Jeg nyder dagligt at beundre (og tælle) mini chilier og hvidløg. Det fremkalder jubel og tvungen beundring fra mand og børn, når der kommer noget op af jorden. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeg nyder dagligt at beundre (og tælle) mini chilier og hvidløg. Det fremkalder jubel og tvungen beundring fra mand og børn, når der kommer noget op af jorden. :lun:

Du er simpelthen for sød Pelc :D:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Du er simpelthen for sød Pelc :D:kys:

Og jeg har målt mine oliven - de vokser faktisk. Luca og Celina sad med den på bagsædet på vej hjem fra ferie. De var meget forsigtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Jeg ser også Greys på nettet :gogo: den eneste ulempe er, at jeg nu skal vente en hel uge før der kommer nyt afsnit!! Der er det bare federe at have en hel sæson at gå i gang med! Så meget for at være up to date :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bipper

Dejligt med ny tråd:klap:

Her lidt om mig...

Bor sammen med min mand, som jeg har været sammen med i 6 år. Vi blev gift da jeg var højgravid, så vi kan fejre 3 års bryllupsdag til januar.

Min mand er kok og arbejder med at etablere et nyt madtilbud på et bocenter for psykisk syge. Jeg selv er ergoterapeut og arbejder med bevilling af hjælpemidler/ boligændringer i kommunen. Elsker mit job som er meget alsidigt, da jeg møder mange typer mennesker med forskellige baggrunde og hvor jeg med min ekspertise kan hjælpe til at de forbliver selvstændige længst muligt. Jeg har haft mit nuværende arbejde de sidste 6 år.

Er 33år og manden bliver 35 lige om lidt.

Vores dreng Oskar er jo verdens dejligste og kærligste dreng, som skal starte i BH d. 15. november, hvor han så er 2 år og 8½ måned. Han skal i BH i samme institution som han går i VS, så det skal nok blive godt.

Vi bor i en lejlighed i København, og går med overvejelser om at købe et sommerhus, da vi elsker at bo midt i byen, og selvom hus med have også trækker, så ved vi ikke helt om vi kan undvære KBH. Vores lejlighed er på 100kvm og har 3 værelser, så barn 2 (hvis det nogensinde sker) kommer til at dele værelse med Oskar.

Manden er fra Mors i det mørke Jylland og jeg selv er fra Sydsjælland.

Jeg elsker at være sammen med mine gode venner som alle har børn i samme alder som Oskar, så der er masser af legekammerater. Ellers motionerer jeg i træningscentret og har siden graviditeten med Oskar tabt mig en del, og mangler nu de sidste 10 kilo som ikke rigtig forsvinder som jeg gerne vil have det... Men lige pludselig er de væk håber jeg da...:deer:

Og det må vist være det for nu. Kan da nemlig blive til en hel roman...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind