wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

JanniK006

Uh, ny tråd. :) Fantastisk.

Det var da en fantastisk ide, med at uddybe vores præsentationsindlæg. :) Min kæreste og jeg er sammen på 7. år og han er også meget stolt af, at han har holdt mig ud så længe. :devil: Vi købte hus sammen for 2 år siden, så der er både plads til barn nr. 1 og 2. Vi er begge ansat i coop, i jobs, som vi det meste af tiden er rigtig glade for. Jeg kommer oprindeligt fra Jylland af - en lille by syd for Aalborg. Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvem der skrev de boede i Hjallerup, men er du gal, hvor har jeg været slæbt med til Hjallerup marked i mange år. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

SKØNT med en ny tråd! :gogo: Dejligt ligesom at begynde på en frisk! (selvom jeg jo kun er i gang med første cyklus, så har jeg jo luret og læst med, lææænge før jeg kom til :-P)

Så er jeg i øvrigt enig med dig DerFeur. Selvom det godt kan være svært til tider, når man sådan syntes at folk fortjener det. Så vil man så gerne være optimistisk på deres vegne, omend det nok ofte er en bjørnetjeneste i stedet.

Jeg vil i hvert fald også være bedre til at give realistiske skulderklapper, om det så er af den gode slags, eller den støttende slags. :)

Og så lidt om mig:

Jeg har tænkt meget over om jeg skal fortælle mit navn, men på den anden side, så har jeg flashet så meget rundt omkring i diverse skønheds- og modetråde, at hvis der er nogle der kender mig, ja så ved de sgu nok i forvejen at jeg er her :D

Jeg hedder Stine og er som skrevet 26 og bor i Hillerød med min kæreste på 27.

Vi har været sammen i 9 år, hvilket gør os til gamle high-school kærester, hvor vi slog pjalterne sammen første år på handelsskolen :D:lun:

Vi bor i en 2-værelses lejlighed som er rigtig hyggelig, men noget lille i forhold til at skulle rumme børn (60 kvm), så vi kigger pt. efter noget større, 3 eller 4-værelses. Dog er det relativt dyrt her i byen, så vi skal nok være heldige og hurtig ude hvis der kommer noget godt. Det må vi så være... :)

Til daglig læser jeg til lærer og er på mit 4. og sidste år, hvilket jeg læser på e-learning. På mit sidste år læser jeg specialpædagogik og skal også skrive bachelor i faget. Når jeg er færdig er jeg uddannet dansklærer, samfundsfaglærer og uddannet til at kunne undervise inde for specialområdet.

Udover studiet arbejder jeg som vikar på en skole i byen, hvilket jeg er glad for. Er dog langt fra sikker på at jeg i det lange løb, ønsker at blive i folkeskolen.

Ellers ser vi meget til venner og familie, og hygger os generelt meget. :) Og så kan jeg også være med på motionsholdet. Eller dvs., jeg var godt i gang i sommer, men efter jeg er startet på studie og arbejde igen, får jeg desværre ikke gjort så meget ved det. Håber dog at motivationen kommer lidt igen :)

Hold da op... det var lidt af en smøre :genert: Nå, men hey derude, og hej hvis der nu er nogle som kan genkende mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Hey :wave:

Jeg hedder Louise, er 30 år, sygeplejerske og arbejder på Roskilde sygehus. Min kæreste gennem 3 år hedder Rasmus og arbejder som speditør.

Vi har den skønne Leah som i dag er 15 måneder :lun: Vi bor i et lille skønt rækkehus i Slagelse, som vi købte sidste år, mens vi ventede Leah.

Vi har siden maj prøvet at blive gravide og håber på at det meget snart lykkedes! BASTA!

Jeg er nok af den lidt dovne og lidt for tykke slags :genert: Ikke noget jeg er stolt af, men sådan er det nu engang. Når jeg ikke arbejder er det familielivet og hygge der tager min tid. Vi er glade for tvserier hjemme hos os og følger med i Greys og House... Og en del flere. Desuden har vi en stor dvd samling på mange hundrede dvder :fløjt:

Men ellers.... Så har jeg hele dagen i dag haft murren... Og kan mærke at jeg ikke længere er så afslappet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

...og jeg har ømme bryster og er øm i lænden :genert:

Meeeeen - som jeg skrev til Skruk i et indlæg, ja så vil det nok være for godt til at være sandt, at den skulle være der i første cyklus :D OG - jeg ved jo slet ikke om jeg har haft ægløsning endnu her på dag 19, så det kan jo også være derfor. Eller eller eller, bare hormonerne :stoned:

Guld: Føler du dig gravid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Og rart med alle præsentationerne! :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Guld: Føler du dig gravid?

Nææ... Men det gjorde jeg heller ikke da jeg testede positiv med Leah. Faktisk var det den første måned, ud af de syv, hvor jeg var sikker på at jeg ikke var gravid :lol:

... Så jeg tror ingenting! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Nææ... Men det gjorde jeg heller ikke da jeg testede positiv med Leah. Faktisk var det den første måned, ud af de syv, hvor jeg var sikker på at jeg ikke var gravid :lol:

... Så jeg tror ingenting! :lol:

;) Nå, men så får vi at se... Det bliver spændende!

Jeg kommer ikke til at fortælle helt vildt meget om mig selv i forhold til navn, bopæl og arbejde. Er for bange for at blive genkendt tror jeg.

Men kan da fortælle at jeg har været sammen med min mand i 9 år, snart 10 år :lun: vi bor i hus med plads til i alt 3 børn, evt flere hvis de skal dele værelse. Men min mand vil kun have 1 mere, så der bliver vist ikke nogen grund til at bekymre sig om plads problemer. Jeg kunne godt tænke mig 3 børn, men det får jeg nok ikke. Vi har Laura på 21 mdr. Hun blev lavet efter 22 mdr og via ivf. Håber det sket naturligt denne gang.

Jeg arbejder som sygeplejerske. Jeg tror ikke jeg er på rette hylde i forhold til erhverv men ved simpelthen ikke hvad jeg ellers skulle være.

Det var lidt om mig.

Er du da kendt?? :slem:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
ja totalt kendt :slem:

Nej vist bare småparanoid :lol:

:-P

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fairy

Nå, men til dem der ikke kender mig herinde fra - så skal jeg da gerne lige præsentere mig :lol:

Jeg er Fairy, jeps, det hedder jeg faktisk :cool:

Jeg er som sagt 30, snart 31, meeen, det behøver vi ikke sige til nogen :lol: Kæresten er 23, så det er der mange der synes er lidt sjovt... Og kæresten ynder at sige "Who's your Daddy...." nu efter vi er begyndt at forsøge os i babylotteriet, med sådan en skummel "how you do'in" måde og så GRINER han helt vildt, og siger "Cougar" til mig bagefter :lol:

Det var kæresten der syntes vi skulle smide pillerne, først med begrundelsen at så var jeg pillefri når vi engang var klar til at forsøge... Og så endte første de første 14 dages pillefri (op til mens) alligevel med adskillige "ups, jeg glemte at trække mig ud" og "hovsa, jeg var vist lidt for tændt" og så måtte han jo indrømme at han sådan set bare gerne ville PRØVE rigtigt :lun:

Vi er begge studerende, i hver vores nørdefag - jeg koder hjemmesider og andet web og han animerer 3D, laver medicinske illustrationer osv. Han pendler til Sjælland hver dag, så han er væk 7 til 19 hver dag, det er lidt hårdt.

Jeg har Tristan på 3½ fra et tidligere forhold, men eftersom han kun ser sin far 6 timer hver 3 lørdag, så er det kæresten der agerer far og det virker rigtigt fint, på trods af hans unge alder og det faktum at han aldrig har haft med børn at gøre før.

Vi bor i et 3-vær rækkehus med have og carport og er rigtig "moderne familien dk" :D

Når vi får "fri" hver aften kl 19, så står den på tv/serier/film, det er noget vi begge deler interesse for, så det er heldigt nok.

Hvis der er andet I vil vide, så må I spørge :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti
Nå, men til dem der ikke kender mig herinde fra - så skal jeg da gerne lige præsentere mig :lol:

Jeg er Fairy, jeps, det hedder jeg faktisk :cool:

Jeg er som sagt 30, snart 31, meeen, det behøver vi ikke sige til nogen :lol: Kæresten er 23, så det er der mange der synes er lidt sjovt... Og kæresten ynder at sige "Who's your Daddy...." nu efter vi er begyndt at forsøge os i babylotteriet, med sådan en skummel "how you do'in" måde og så GRINER han helt vildt, og siger "Cougar" til mig bagefter :lol:

Det var kæresten der syntes vi skulle smide pillerne, først med begrundelsen at så var jeg pillefri når vi engang var klar til at forsøge... Og så endte første de første 14 dages pillefri (op til mens) alligevel med adskillige "ups, jeg glemte at trække mig ud" og "hovsa, jeg var vist lidt for tændt" og så måtte han jo indrømme at han sådan set bare gerne ville PRØVE rigtigt :lun:

Vi er begge studerende, i hver vores nørdefag - jeg koder hjemmesider og andet web og han animerer 3D, laver medicinske illustrationer osv. Han pendler til Sjælland hver dag, så han er væk 7 til 19 hver dag, det er lidt hårdt.

Jeg har Tristan på 3½ fra et tidligere forhold, men eftersom han kun ser sin far 6 timer hver 3 lørdag, så er det kæresten der agerer far og det virker rigtigt fint, på trods af hans unge alder og det faktum at han aldrig har haft med børn at gøre før.

Vi bor i et 3-vær rækkehus med have og carport og er rigtig "moderne familien dk" :D

Når vi får "fri" hver aften kl 19, så står den på tv/serier/film, det er noget vi begge deler interesse for, så det er heldigt nok.

Hvis der er andet I vil vide, så må I spørge :stoned:

:lol: :lol: :lol: :lol::klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind