wonderlust

Vi, der venter på storken, vol, endnu en:)

Recommended Posts

Stjerne87

Kan se jeg åbenbart aldrig kom på den anden liste, så her er mit info igen (:blush:)

Navn: Stjerne87

Alder: 24

Beskæftigelse: Studerende

Kærestes/mands alder: 28

Kærestes/mands beskæftigelse: ingeniør

Forholdets længde: 4 år+

Børn: 0

Bor: Pt. i udlandet

Skal vi have en mod til at lukke den gamle tråd??

Derudover har jeg set at de her i min lokale drugstore har CBs æl-monitor på tilbud til ca. 450 kr, det ved jeg ikke om er billigt? (altså ikke til mig - nu, men hvis nu det er meget billigere end i DK var det måske værd at overveje... :D)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skruk23
Derudover har jeg set at de her i min lokale drugstore har CBs æl-monitor på tilbud til ca. 450 kr, det ved jeg ikke om er billigt? (altså ikke til mig - nu, men hvis nu det er meget billigere end i DK var det måske værd at overveje... :D)

Det lyder meget billigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid

Fint med ny tråd :) Jeg er dog mest nede i tråden om fertillitetsbehandling, desværre, da det ikke kan lykkes for os på naturlig vis. Jeg kigger dog herind engang imellem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti

Dejligt med en ny tråd!

Nu lagde askepot op til vi fortalte lidt mere om os selv så det vil jeg lige gøre.

Jeg hedder Kathrine. Jeg er 24 år og læser til socialrådgiver, jeg er på 5 semester dvs jeg er færdig i januar 2013, medmindre dre kommer en barsel undervejs :) Jeg bor sammen med min kæreste i en andelslejlighed hvor vi har plads til barn nr 1, når vi skal have nr 2 engang køber vi et hus. Min kæreste arbejder i forsvaret.

Udover at studere har jeg et studiejob på et jobcenter, dels fordi det er rart med pengene men også pga efaringen, det er dog ikke jobcenter vejen jeg ønsker at gå efter endt studie, men det kan være jeg gør det et år eller to da det giver en god bred erfaring. Jeg har tidligere haft et vikar arbejde på en døgninstitution for anbragt børn. Hvad jeg vil når jeg er færdig ved jeg ikke rigtig, men jeg har en ide om det bliver noget med børn/unge, men det skifter hele tiden da jeg synes der er så mange spændende områder.

Jeg elsker at tilbringe tid med veninder og familie. Jeg synes dog desværre ikke tid er det jeg har mest af for tiden.

Derudover ville jeg ønske jeg kunne prale af at dyrke noget motion, men det er ikke blevet til noget i nogle måneder, har dog planer om at begynde at løbe.

Det var lidt om mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur

hej piger - dejligt med en ny tråd.... så kan vi rigtigt baske med armene :devil:

Jeg får ikke skrevet så meget - synes ikke energien er så stor pt - er sgu lidt hårdt at arbejde skiftende vagter og få familielivet til at balancere :genert:

Frida var syg hele sidste uge (min ferie :rulle:) - heldigvis - for det ville slet ikke have gået op, hvis jeg havde skullet på job.

Velkommen søde Fairy glæder mig til at skulle være i skruktråd med dig :kys:

Kan stadig godt blive lidt panisk når jeg tænker på, at vi er i gang med PB nr.2 :8::lun: Havde også mange mindre anfald af "SHIIIIIT det er vi bare slet ikke klar til" da vi forsøgte at lave Frida - også da jeg var gravid, så sådan skal jeg åbenbart bare reagere. Er ikke så god til når tingene er ude af min kontrol, så sådan en omgang her er ret så angstprovokerende :lol:

Vi har kun været sammen et par gange i denne cyklus - 1 gang under ÆL, så det er nok ikke lige mig der smutter fra tråden :D Det går også nok - så kan jeg i år være med til julefrokosterne - sidste år ammede jeg og forrige år var jeg gravid, så trænger lidt til at komme ud og brede vingerne ud :genert:

Selvom vi kun har været sammen en enkelt gang, så har jeg en fornemmelse jeg ikke kan smide af mig..... synes jeg har flere tegn på graviditet, meget mærkeligt. Skulle sgu da være et under hvis vi blir gravide i første hug.... med tanke på det tog 16 mdr sidst.... :lol: Nej det er vist lidt for fantastisk :devil:

Noget ligger mig en smule på sinde..... det var det samme i sidste storketråd jeg var i. Omend denne gang kan jeg være mere objektiv på det fordi vi har Frida.... Håber ikke jeg støder nogen, men jeg tænker, at vi måske skal være lidt bedre til at give hinanden lidt ro på i stedet for at "opildne" hinanden.

jeg har selv gjort det - og fortryder det lidt, for det er måske ikke helt fair :genert:

jeg tænker bare, at denne tråd gerne skulle være et "flugtsted" hvor vi kan få afløb for vores tanker..... komme af med frustrationerne og støtte hinanden.

jeg beder ikke om at vi skal gøre noget anderledes, end måske at tænke på, at vores kommentarer med "måske den er der.... du skal bare teste igen i morgen..... den kan stadig nå at ændre sig" osv.... nogle gange kan give bagslag.

Personligt så tænker jeg, at chancen for graviditet, når man er gået fx 8 dage over tid, og stadig ikke kan frembringe en test, er ret minimal..... så er det måske bedre vi bare støtter og siger "det var synd :ae: i må prøve igen i næste cyklus"

Jeg ved selv, af BITTER erfaring, hvor hårdt det er, at gå og håbe og håbe og håbe..... Forstår i mig??

jeg er bare lige ærlig og siger hvordan JEG har det - kan godt tænkes jeg er den eneste og så er det bare helt ok :)

Ville bare lige dele mine tanker med jer - håber i er ok med det :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur

Og så vil jeg da lige dele lidt om mig :devil: smadder god ide i øvrigt :gogo:

Jeg bor i Hjallerup i Nordjylland (ja, byen med vrinsk og marked :devil:) sammen med min mand Mikael og vores datter Frida på 15 måneder :lun:

Vi blev efter 6 års forhold gift for nogle måneder siden (9.august) :lun:

Jeg arbejder som pædagog på et bo- og aflastningstilbud, for voksne multihandicappede - der har jeg været i 3½ år.

Mikael er uddannet smed og mestersvend i en lille virksomhed syd for Aalborg.

Vi brugte 16 måneder på, at lave Frida og fik 14 dage inden hun er undfanget af vide, at vi var infertile - så hun er vores lille mirakelbarn :lun:

I min fritid har jeg tidligere løbet, men det er desværre gået lidt i stå - dumme motivation :D men håber at genoptage det på denne side af jul.

derudover sælger jeg plastic for Tupperware :D en sjov og anderledes sidegecheft, som er en hyggelig kontrast til mit normale job :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme
Godmorgen. :D

Skulle vi uddybe info omkring os selv?

Ihvertfald:

Hej, jeg hedder Betina og jeg vil gerne ha' en baby

Jeg troede jeg var top cool omkring alting, men det er jeg holdt op med.

Jeg bor i Vallensbæk, skriver bachelor i socialt arbejde, arbejder på et bosted for udviklingshæmmede og er træner for børn i trampolin, samt udviklingshæmmede i dans.

Jeg bor sammen med min kæreste, Claus og hans to yndige piger på 5 og 3 år. C. vil også rigtig gerne ha' et barn endnu - også gerne flere.

Jeg elsker tv.serier og ost. Rødvin er også ret rart. Nå ja, jeg er 25 år og opvokset på Bornholm.

Nu er jeg i hvert fald ikke anonym mere, men ihvertfald præsenteret.

Sådan et job med udviklingshæmmede er altså bare et givende job, arbejder selv med både unge og gamle udviklingshæmmede og elsker at tage på arbejde hver dag, ingen dage er ens og man får så meget igen af dem på hver sin måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
manusen

Navn: Manusen

Alder: 29

Beskæftigelse: Pædagogmedhjælper

Kærestes/mands alder: 27

Kærestes/mands beskæftigelse: Sygemeldt

Forholdets længde: 6 år - gift august 2010

Børn: 0

Bor:Storkøbenhavn

Vi startede februar 2011

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme

For det første, skønt med en ny tråd :)

Eftersom jeg er med dobbeltprofil vil jeg altså ikke fortælle så meget om mig selv :blush:

Men altså jeg er 26 og kæresten er 28 og han har formået at holde mig ud i 9 år, flot klaret af ham :lol:

Vi bor sammen i nærheden af Slagelse i hus som vi købte sidste år efter mange år i en lejlighed som ikke var egnet til børn.

Nu er der værelser, stort badeværelse, skøn have på en stille villavej.

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper med udviklingshæmmede og elsker mit job, aldrig har jeg været så glad for et job, så tror sgu jeg er endt på rette hylde.

Manden arbejder som sælger i autobranchen.

Vi har ingen børn endnu, men er da i fuld gang med at få det til at lykkes, men det burde i ikke være i tvivl om siden man er herinde :-P

Fritiden bruger vi på familie og venner, renovere hus og have og sørme om vi ikke spiller badminton en gang om ugen, vi ville dog gerne mere motion, som kiloerne forsvandt lidt, men fra min side er jeg virkelig ramt af dovenskab på det område, men idag har vi aftalt at nu skal vi sgu kunne klare det, så ser vi hvor længe det holder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme

Noget ligger mig en smule på sinde..... det var det samme i sidste storketråd jeg var i. Omend denne gang kan jeg være mere objektiv på det fordi vi har Frida.... Håber ikke jeg støder nogen, men jeg tænker, at vi måske skal være lidt bedre til at give hinanden lidt ro på i stedet for at "opildne" hinanden.

jeg har selv gjort det - og fortryder det lidt, for det er måske ikke helt fair :genert:

jeg tænker bare, at denne tråd gerne skulle være et "flugtsted" hvor vi kan få afløb for vores tanker..... komme af med frustrationerne og støtte hinanden.

jeg beder ikke om at vi skal gøre noget anderledes, end måske at tænke på, at vores kommentarer med "måske den er der.... du skal bare teste igen i morgen..... den kan stadig nå at ændre sig" osv.... nogle gange kan give bagslag.

Personligt så tænker jeg, at chancen for graviditet, når man er gået fx 8 dage over tid, og stadig ikke kan frembringe en test, er ret minimal..... så er det måske bedre vi bare støtter og siger "det var synd :ae: i må prøve igen i næste cyklus"

Jeg ved selv, af BITTER erfaring, hvor hårdt det er, at gå og håbe og håbe og håbe..... Forstår i mig??

jeg er bare lige ærlig og siger hvordan JEG har det - kan godt tænkes jeg er den eneste og så er det bare helt ok :)

Ville bare lige dele mine tanker med jer - håber i er ok med det :genert:

Jeg kan egentlig godt følge din tankegang - jeg kunne ikke efter 14 dage over tid vise nogen positiv test, og jeg var hellere ikke gravid, for fik mens efter 17 dage over tid, og det har været psyken og så stop af p-ring som gjorde det, og man håbede når nogen sagde, arh, den skal nok komme og symptomerne var der osv, men inderst inde tænkte jeg, at den ikke var der, netop for at dysse tankegangen ned, så jeg også kunne komme videre.

Jeg har også selv heppet på andre, når man var gået over tid med at den konstant var negativ og det er jo egentlig dobbeltmoralsk, så vil da også tænke mig bedre om næste gang, at jeg bør give støtte i at give lidt mere ro på det.

Men det er sgu svært :)

Vi håber jo alle inderst inde, at den er der hver gang, hvis man ved at chancen var der ved ÆL.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind