Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

Pjusketøsen

Jeg har ikke fået nogen PB

Jeg kan ikke i weekenden desværre. Ville rigtig gerne, men den optaget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me

Hvis I holder noget i Århus engang i det nye år så vil jeg meget gerne med:) Jeg ligger desværre ikke selv inde med nogen spil (udover kort og yatzy), men bidrager gerne med snacks eller andet i stedet.

Jeg bor i en etværelses lejlighed i Århus, men kan nok godt få plads til en 8-10 personer her.

Og så har jeg herre meget paratviden - nogen gange i hvert fald:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Jeg har ikke fået nogen PB

Jeg kan ikke i weekenden desværre. Ville rigtig gerne, men den optaget

Nu skulle du gerne have fået en PB

Hvis I holder noget i Århus engang i det nye år så vil jeg meget gerne med:) Jeg ligger desværre ikke selv inde med nogen spil (udover kort og yatzy), men bidrager gerne med snacks eller andet i stedet.

Jeg bor i en etværelses lejlighed i Århus, men kan nok godt få plads til en 8-10 personer her.

Og så har jeg herre meget paratviden - nogen gange i hvert fald:-P

Det er i hvert fald sandsynligt vi holder noget i Århus engang i det nye år, så du kan også komme på listen i start-indlægget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me
Det er i hvert fald sandsynligt vi holder noget i Århus engang i det nye år, så du kan også komme på listen i start-indlægget

Det lyder bare godt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Og i aftes mailede jeg rundt til dem jeg har mailadressen på, så må folk jo sige til hvis de ikke har fået mail

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pwinsesse

Jeg kan godt anbefale jer spillet Farago, det er en blanding af Black Jack, terningekast, en-armet tyvknægt og paratvidensspil. Man har en masse små spil i spillet, det fungerer rigtig godt. Det kan dog godt være svært at få afsluttet, så der må man selv justere reglerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Jeg opper lige denne tråd da jeg har skrevet rundt til folk om en evt. spilleaften i weekenden den 10./11. februar

Så hvis nu der er flere der har lyst til blive høvlet under gulvbrædderne i diverse spil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Nå sidst jeg prøvede såvel på mail som herinde var der ikke den store tilslutning, så nu prøver jeg igen

Hvem vil høvles under gulvbrædderne :devil2: i diverse spil enten fredag den 24. februar eller lørdag den 25. februar? Og hvilken af de 2 dage kan folket bedst? Og hvor i landet vil folket helst forføje sig hen for spille?

Hvis jeg skulle bestemme helt egenrådigt (men det er ikke sikkert jeg skal det) så ville det være lørdag den 25. om aftenen (hvornår på aftenen kan være op til folk der kommer med offentlig transport) her hos mig i Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Jeg ved ikke lige hvornår vi skal til Århus og spise, men jeg vil finde ud af det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Jeg kunne muligvis godt være interesseret. Jeg kan i så fald begge dage og lægger gerne hus til (Silkeborg), hvis det kan gøre transporten fair (hvis vi har andre midtjyder).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites