Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

cornflaky
Og i øvrigt tusind tak for en hyggelig aften til jer der har været med her vores første gang i aftes

Det var bestemt så hyggeligt at det må gentages, ja faktisk jo før jo bedre

^Tak, i lige måde.

Og endnu engang tak til Cornflaky for at lægge hus /bord til.

Det var nemlig en rigtig hyggelig aften! Og intet problem at lægge hus til... I hverken sviner eller larmer særlig meget jo :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
Dette lyder hyggeligt, og lige noget jeg kunne tenke mig. Jeg er 53 år, er jeg for gammel til at komme med i gruppen?

Du skal være meget velkommen! Vi mødtes jo første gang i går, hvor vi udvekslede mails og tlf.numre, så hvis du sender mig dine oplysninger i en pb, så kan du være med i planlægningen af næste gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Det var nemlig en rigtig hyggelig aften! Og intet problem at lægge hus til... I hverken sviner eller larmer særlig meget jo :lol:

Arh jeg tror nu nok der kunne ske have ligget en hel del skaller fra pistacie-nødder i nærheden af hvor jeg sad

Jeg har nemlig liiidt svært ved holde mig fra pistacie-nødder :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
Arh jeg tror nu nok der kunne ske have ligget en hel del skaller fra pistacie-nødder i nærheden af hvor jeg sad

Jeg har nemlig liiidt svært ved holde mig fra pistacie-nødder :blush:

Lige med pistacienødder er man undskyldt... De er nemlig rigtig lækre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
realityfreak

Pb er sendt !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carstensj

Skal vi prøve at arrangere noget næste weekend? Tænkte vi lige kan annoncere det herinde for måske at få nogle nye med også. Og mens vi venter på e-mailadresserne :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Modesty Blame

Når jeg en sjælden gang i mellem har noget tid til overs, så kunne det da sagtens være noget, jeg kunne have lyst til. Jeg bor i Aarhus, har ingen plads, men har da både Bezzerwizzer og flere TP-spil...og et Cluedo liggende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Hej hej... Jeg kunne forstå, at Carsten ikke havde modtaget mailinglisten, så hvis der er flere, der ikke har det, så sig lige til! Den er sendt d. 5/12. Ellers har Carsten nu fået den pr. pb.

Jeg melder mig lige ud indtil en gang i det nye år. Vi har i familien lige oplevet et meget uventet og tragisk dødsfald, så er ikke lige klar på at skulle være tovholder for noget.

Men jeg regner da stærkt med at vende tilbage engang i det nye år. Skal bare lige ovenpå igen nu med julen og det hele...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Skal vi prøve at arrangere noget næste weekend? Tænkte vi lige kan annoncere det herinde for måske at få nogle nye med også. Og mens vi venter på e-mailadresserne :-).

For min skyld kan vi godt arrangere noget her i den kommende weekend

Og jeg har forlængst fået mail-adresser og regner med maile rundt her i løbet af aftenen, når engang jeg får tid for madlavning og andet der bare skal klares, faktisk har jeg tænt på det længe men ikke lige fået det gjort :blush:

Umiddelbart vil det vel være mest praktisk med at mødes i Århus (incl. forstæder) igen, de fleste af jer er vist deroppefra og vores nye diligent hende PB'er jeg lige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Modesty Blame

Jeg kan kun i weekenden, hvis det er fredag. Jeg holder afskeds-julemiddag for min udvekslingsstudent lørdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites