Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

carstensj

Kedeligt med to afbud. God bedring til Pjusketoesen :).

Hvilke spil tager folk med? Bare så vi ikke står med tre af en slags, men har mange at vælge imellem. Jeg tager Settlers og Carcassonne: New World med, men jeg har ingen af udvidelserne til det første, så hvis andre har det, finder jeg et andet spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

So far er de tilmeldte:

Platta

Wallingford

Carstensj

Jeg går lige tråden igennem senere, og sender pb, hvis der skulle være flere, der har meldt sig klar men ikke har sendt mig en pb endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Jeg har sendt pb til thepinga og metteks, men har ikke hørt noget endnu. Carstensj tager en veninde med, så nu er vi oppe på 5.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
^Et godt antal.

Har vi styr på brætspillene?

Carstensj tager to spil med, og jeg selv er i besiddelse af Jeopardy og Tegn og Gæt. Så der er da lidt at vælge imellem. Mit TP er som sagt ret gammelt, så hvis der er nogen, der er i besiddelse af et nyere, kunne man jo nøjes med bare at tage en bunke spørgsmålskort med, da min spilleplade og ostene vist ikke bliver for gamle. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
^Gamle oste. :lol:

Jeg har familieudgaven af TP fra 2001. Det er vist det bedste jeg kan grave frem lige pt.

:lol:

Det ville være perfekt, hvis du kunne tage spørgsmål med! Mit TP er vist fra midten af halvfemserne og ret faldefærdigt, men det fungerer stadig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

5 er bestemt et fint antal

Jeg ser lige på hvad jeg får taget med sådan i løbet af dagen, TP behøver jeg vist ikke, mit er jo også gammelt (ganske vist er det Genus-udgaven, vi skal jo have nogen spørgsmål der ikke er nemme) og så overvejer lige om der er grund til at tage Den Store Handelskrig med, spillet er ganske vist skægt, men det har et stort minus, nemlig det at hvis vi begynder ved 8-tiden i aften, så er det ikke spor sikkert vi er færdige til middag i morgen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Det er i hvert fald perfekt vejr til at sidde inde og spille i... Ses i aften!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
realityfreak

Dette lyder hyggeligt, og lige noget jeg kunne tenke mig. Jeg er 53 år, er jeg for gammel til at komme med i gruppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Dette lyder hyggeligt, og lige noget jeg kunne tenke mig. Jeg er 53 år, er jeg for gammel til at komme med i gruppen?

Bestemt du kan være med, jeg kunne jo godt bruge at en anden overtog rollen som alders-præsident

Det vigtige her er at vi hygger med spil og snak når nu vi har tid til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Og i øvrigt tusind tak for en hyggelig aften til jer der har været med her vores første gang i aftes

Det var bestemt så hyggeligt at det må gentages, ja faktisk jo før jo bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites