Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

cornflaky
Jeg får det til vi foreløbig er ca. 9½ :lol: (altså sloejfe er den halve da hun først flytter til området til sommer)

Det er vist nok til vi bør prøve på at få planlagt noget en aften

Så hvornår mon folk kan?

Og hvor geografisk foretrækker folket at vi mødes første gang.

Jeg selv kan jo i hvert fald de fleste weekender i lige uger og har selv nemt ved komme omkring

For mit vedkommende er jeg i lige uger fri uge 48 og fredag i uge 50, og ellers kan det først blive til næste år. Men som skrevet, så holder jeg mig nok til arrangementer i Århus - især hvis det bliver på en fredag, da jeg først er hjemme fra job omkring kl. 18.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

Jeg er stort set altid fri såehhh :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_shirley

ej det lyder super hyggeligt :) vil gerne deltage også hvis der er plads på et tidspunkt.. er fra vejle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Orv der var en til der kan lide at spille

Og jeg har altså bare lige lånt en computer her mens min egen er til reparation (håber jeg snart får den igen) og med det andre folk skriver her så skal vi vist satse på enten uge 48 (1. weekend i december) ellers bliver vi nok nødt til vente til uge 2

Og dem der har skrevet noget om det foretrækker vist at det bliver i Århus første gang, så må århusianerne jo slås om hvem der skal være vært.

Og jeg foretrækker nok lørdagene, selvom fredagene da kan have som fordel at jeg alligevel kommer kørende ovre fra det fynske efter at have afleveret ham den lille frække hos moderen, så jeg jo kan have nogen af dem der komme fra Vejle eller deromkring med op nordpå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst
:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

indtil videre skal jeg i hvert fald ikke noget der :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Jeg er med på weekenden uge 48

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
Så er det spørgsmålet om de andre også kan og om Cornflaky lægger bord til?

Cornflaky kan nemt lægge bord til såfremt hun kan smide lillebroren som pt crasher ud... Men ellers er jeg fressssh!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Jeg kan tælle til 6, der pt. er frisk på at spille lidt den første weekend i december. Lørdag passer også mig bedst, så lad os sætte os fast på d. 3/12 i Århus/Åbyhøj. Jeg har nemt plads til 4 mere, hvis der er andre, der vil være med?

Jeg er selv i besiddelse af Jeopardy, TP og Tegn og Gæt, men mit TP er af noget ældre dato, så mange af spørgsmålene er ikke helt up to date. Mit Tegn og Gæt er også gammelt, men det gør jo så ikke så meget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
Jeg har også noget TP, som har DVD med til fjernsynet, så nogen er spørgsmålene skal besvares ud fra filmklip. Det er tager jeg gerne med, hvis det kunne være godt :gogo:

Det lyder meget nyere end mit, dvd var vist ikke engang rigtig fremme, da jeg fik mit TP, så det kunne være super!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites