Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

Mulan

Jeg ville mægtig gerne, men bor på den forkerte side af bæltet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Jeg blev lidt loren da jeg så det store geografiske område, som nævnes i overskriften, idet jeg er afhængig af offentlig transport. Men jeg kan se, at I andre bor i henholdsvis Horsens og Silkeborg og det er jo muligt at klare, når man som jeg bor i Århus Syd, så jeg er game. :glad:

Det er nogen tid siden jeg sidst har spillet (bræt)spil, men jeg kan kender og kan godt lide:

Trivial Pursuit

Yatzy

Rommy/500

Matador

Derudover vil jeg meget gerne prøve:

Bezzerwizzer (har vist ovenikøbet et spil, som jeg aldrig har fået prøvet :blush:)

Risk

Hvem vil være millionær

Jeopardy

og alt muligt andet sjov.

Det store geografiske område skyldes nok at jeg selv har bil og egentlig betragter alt hvad jeg kan nå på 1 time som lokal-området

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Jeg har en halv time til Århus og en god halv times tid til Horsens, så afstand er ikke noget problem her.

Fedt med endnu en (med god spilsmag :D) :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquadorable

Æv, jeg ville gerne, hvis jeg blev boende i Aarhus - men det gør jeg ikke :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Jeg og en veninde havde talt om at lave en spille klub. Så jeg kunne sagtens være klar, og så kan hun jo evt. være med, hun er dog ikke på debatten, så ved jeg ikke om det er ok?

Men jeg ELSKER brætspil, og kommer (desværre) altid til at gå meget op i det. Så det ville da være for fedt at have endnu flere at spille med :D

Edit: Nå ja, jeg er fra Vejle, veninden fra Århus, og jeg kører gerne efter det. Og kan samle folk op på vejen, hvis der opstår behov for det :gogo:

Selvfølgelig må din veninde være med

Vi skal jo helst være nogle stykker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

Ej hallå hvorfor har jeg først set denne tråd nu??

:banan:

Åst elsker herremeget brætspil, men ingen vil spille med mig :sur:

Jeg bor på Trøjborg i Århus - har desværre ikke økonomien til at tage udenfor Århus, men vil meget gerne hvis I vil have mig med når I er i Århus :slem:

Jeg er sku ikke verdens bedste til Trivial - men jeg har det sjovt:D

Jeg tror faktisk ikke jeg har nogen spil selv :gruble: men vil kunne skaffe Bullseye (noget ala trivial) fra min mor.

Jeg har en 1-værelses med plads til 8-10 mennesker omkring bordet. Og en tyk kat :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

Mega! :banan:

ej sad virkelig her til aften og tænkte på at oprette en tråd om spilleklub! fantastisk! :banan: men altså - jeg er ikke verdens bedste - men så længe folk kan forklare mig reglerne såeeeehhh...

ellers er jeg ret god til at bage kage :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Uuuh jeg eeelsker også at spille! Men jeg vil som åsten også gerne holde mig til Århus, da jeg hverken har bil eller kørekort...

Jeg er dog optaget denne weekend og næste... Og d. 17/12, hvor jeg holder fødselsdag.

Jeg elsker paratvidenspil, tegn og gæt og poker, men er frisk på at kaste mig ud i andet også.

Jeg er i besiddelse af 55 m2 i Åbyhøj med plads til 10 mennesker omkring bordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Nu mangler vi snart bare et udspil fra TS. :fløjt:

Det kommer

Jeg har bare lige haft lidt travlt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Jeg får det til vi foreløbig er ca. 9½ :lol: (altså sloejfe er den halve da hun først flytter til området til sommer)

Det er vist nok til vi bør prøve på at få planlagt noget en aften

Så hvornår mon folk kan?

Og hvor geografisk foretrækker folket at vi mødes første gang.

Jeg selv kan jo i hvert fald de fleste weekender i lige uger og har selv nemt ved komme omkring

Og hvis I i denne omgang kommer til vente længe på svar så skyldes det nok at jeg regner med at smide computeren op til en reperatør her når han står op, den har nemlig lige nogle småting der skal fixes og jeg ved ikke hvor lang tid det tager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites