Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

Sujata
Carcasonne prøvede jeg den første gang vi spillede i klubben her og det betød jeg efterfølgende ahemn kom til kom til købe et spil sådan bare fordi det helt selv hoppede ned i min kurv :engel:

De andre spil på din liste kender jeg ikke, men det kan jeg vel komme til

Dog vil jeg umiddelbart mene klubben her stort set er blevet opslugt af Prinsens "Netværk Midtjylland" nok mest fordi vi der har plads til både spille-aftener og aftener hvor vægten er mere på fest, men selv til den alternative julefrokost der fik Prinsen høvl i Bezzerwizzer :devil2:

Carcassonne er fantastisk. Er specielt vild med den grønne udgave med jægere og samlere, men vi har både blå og grøn, + udvidelser.

Når vi finder et hus ovre ved århus, så får vi også plads til gøgl og gak :D

Det er generelt strategispil med sjove temaer, og dem jeg nævnte er bare et lille udpluk af vores ret så store spilsamling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Dog vil jeg umiddelbart mene klubben her stort set er blevet opslugt af Prinsens "Netværk Midtjylland" nok mest fordi vi der har plads til både spille-aftener og aftener hvor vægten er mere på fest, men selv til den alternative julefrokost der fik Prinsen høvl i Bezzerwizzer :devil2:

Det ville stille mig i dårligt lys at være vært og vinde :engel:

Desuden er det ikke mit netværk, men alles - alle, der har lyst. Der bliver også arrangeret i Aarhus og uden mig og alt muligt :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Det ville stille mig i dårligt lys at være vært og vinde :engel:

Desuden er det ikke mit netværk, men alles - alle, der har lyst. Der bliver også arrangeret i Aarhus og uden mig og alt muligt :danse:

Bare indrøm det, det var fordi du ikke kunne følge med os andre :devil2:

Nej men det var dig der fik den gode idé starte det netværk :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sujata

Hmm hvis man ikke må vinde som vært, så gider jeg ikke være vært :devil:

:tie: mumler noget om slet ikke at være dårlig taber:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight
Bare indrøm det, det var fordi du ikke kunne følge med os andre :devil2:

Nej men det var dig der fik den gode idé starte det netværk :gogo:

Det var mine holdkammerater, der saboterede spillet, mens jeg jo havde travlt med at varte op og sørge for, at alle havde det godt :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Hmm hvis man ikke må vinde som vært, så gider jeg ikke være vært :devil:

:tie: mumler noget om slet ikke at være dårlig taber:-P

det må man gerne

Men når man som Prinsen en af de første gange vandt og blærede sig med det, så må man også høre for det når man taber

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Nu har jeg sådan gået og tænkt lidt over den her tråd.

Jeg vil egentlig rigtig gerne være med til en spil aften og er ret sikker min bedre halvdel faktisk også gerne ville.

Jeg er ret nysgerrig efter om folk er til lidt mere utraditionelle spil. Vi har altid spillet rigtig meget brætspil, men siden vi flyttede fra AA har vi ikke rigtig haft nogen at spille med.

De spil jeg tænker på er:

Carcassonne

Munchkin

Robo-Rally

Gloom

Cosmic encounter

Go

Generelt er jeg bare en lille brætspilsnørd. Det eneste spil jeg med sikkerhed kan sige jeg ikke gider er Setllers.

Munchkin :love: Nøøøøj det er lang tid siden jeg sidst har spillet det :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sujata
Munchkin :love: Nøøøøj det er lang tid siden jeg sidst har spillet det :love:

Vi har flere varianter. Original spillet + alle udvidelser

Piratudgave og jule udgave, og som bonus har vi blender, som gør at man kan spille med alle kortene på en gang :devil: Det er mange kort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kchekrik

Er der stadig gang i spille klubben?

Jeg bor i Horsens og er ved at have en ret stor spil samling, men min kæreste og jeg mangler nogle at spille med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites