Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

plattapuss

Jeg er barnløs i Flyvedagsweekenden og kan dermed både torsdag den 17. og fredag den 18.

Lørdag den 19. kan jeg i teorien også godt, men vil hellere være fri da jeg skal tidligt op søndag og til familie-fest

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
Jeg er barnløs i Flyvedagsweekenden og kan dermed både torsdag den 17. og fredag den 18.

Lørdag den 19. kan jeg i teorien også godt, men vil hellere være fri da jeg skal tidligt op søndag og til familie-fest

Der kan jeg som skrevet på mail også... Og jeg har også mulighed for at lægge hus til i Åbyhøj, hvis det bliver nødvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carstensj

Jeg kan kun torsdag d. 17. omkring den weekend.

Men 3 ville nu være et helt fint antal til det spil Knud og Marianne prøvede sidst, for der kommer nemlig også brikker på kontrolleret af spillet (et pirat/handelsspil). Men selvfølgelig er der ikke mange at snakke med så :-). Prøvede det en anden gang med 3 spillere, hvor det tog 3½ time (rigtig sjovt synes jeg, men nok også lidt svært).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Der kan jeg som skrevet på mail også... Og jeg har også mulighed for at lægge hus til i Åbyhøj, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg kan kun torsdag d. 17. omkring den weekend.

Men 3 ville nu være et helt fint antal til det spil Knud og Marianne prøvede sidst, for der kommer nemlig også brikker på kontrolleret af spillet (et pirat/handelsspil). Men selvfølgelig er der ikke mange at snakke med så :-). Prøvede det en anden gang med 3 spillere, hvor det tog 3½ time (rigtig sjovt synes jeg, men nok også lidt svært).

Så kan jeg regne ud at vi i hvert fald kan blive minimum 3 torsdag den 17.

Og at det kan blive i Århus-området, hvilket letter det for jer 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky
Så kan jeg regne ud at vi i hvert fald kan blive minimum 3 torsdag den 17.

Og at det kan blive i Århus-området, hvilket letter det for jer 2

4, for min søster vil også gerne være med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

Jeg må nok melde fra hvis det er i Horsens, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
4, for min søster vil også gerne være med :)

Jeg må nok melde fra hvis det er i Horsens, desværre.

Jamen skal vi så ikke satse på den 17. kl. ? hos cornflaky i Åbyhøj

Så kan det jo være Alkaia kan blive den 5. spiller og vi måske endda kan fange flere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Jamen skal vi så ikke satse på den 17. kl. ? hos cornflaky i Åbyhøj

Så kan det jo være Alkaia kan blive den 5. spiller og vi måske endda kan fange flere

Jeg skal måske til Pop Revo pre-party den 17. maj, men jeg er absolut ellers helt klar. :)

(vil lige tjekke nogle videoer/sange ud med de bands der skal spille, og hvis de ikke virker interessante så kommer jeg helt sikkert)

edit: Radar, nye talenter på musikscenen - POP REVO PRE-PARTY: THE NEW SPRING + AMOR DE DIAS (UK/E)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

Måske Fresa har lyst... jeg sms'er hende lige. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Så synes jeg da vi skal sætte os fast på torsdag d. 17/5 kl. 19.00 hos mig i Åbyhøj. Og til dem der er med det offentlige, så går det nok, hvis I er lidt for tidligt eller sent på den...

Jeg kan tælle til 4, der indtil videre er sikre, så jeg har plads til yderligere 6.

Send en pb for adresse og mobilnummer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites