Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

plattapuss
Hvor lyder det altså bare hyggeligt! Jeg synes I alle burde bo i nærheden af Vejle i stedet :-D

Hvis du tør køre med et flabet næbdyr, der flyver lavt i Skoda, så vil du såmænd ofte kunne blive samlet op på vejen

Der er nemlig mange fredage (som udgangspunkt alle dem der falder i lige uge, men ændringer kan forekomme) hvor jeg alligevel kører fra Faaborg til Horsens og så kommer jeg jo lige forbi Vejle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Tusind tak for en rigtig hyggelig aften i aftes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carstensj

Jeg/vi er endelig ved at stable noget på benene igen. Så er der nogen som kan nu på lørdag (omkring 19:00 i nærheden af Århus) eller næste weekend enten fredag eller lørdag? Jeg kan selv begge weekender, mens en kan denne weekend og en anden kan weekenden efter. Drejer det sig om denne weekend skal jeg naturligvis gerne have et hurtigt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia

^^ Jeg kan fredag i næste uge... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Jeg er alene med knægten d. 11 og d. 12 tager jeg mig af ham da faderen har tømmermænd. Men hvis det er, så er i da velkommen her fredag d. 11. I skal bare lige regne med at jeg skal bruge lidt tid på knægten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Jeg er alene med knægten d. 11 og d. 12 tager jeg mig af ham da faderen har tømmermænd. Men hvis det er, så er i da velkommen her fredag d. 11. I skal bare lige regne med at jeg skal bruge lidt tid på knægten.

Hov det gav da vist en mulighed for jeg også kan fredag den 11.

Den dag "hænger" jeg nemlig også på min knægt, men mon ikke de 2 små terrorister kan finde ud af lege lidt med hinanden :gruble: mens de voksne spiller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carstensj

Det er jeg altså ikke meget for. Måske I synes det er at gå for meget op i det, men jeg ser helst at alle har fokus på spillet, og ikke også med et øje på børnepasning, mobilen eller hvad der ellers kan være. Jeg er så også mest til spilaftener i eller i nærheden af Århus. Men jeg skriver lige en mail til de andre med jeres forslag, hvis de ikke har set det herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
Det er jeg altså ikke meget for. Måske I synes det er at gå for meget op i det, men jeg ser helst at alle har fokus på spillet, og ikke også med et øje på børnepasning, mobilen eller hvad der ellers kan være. Jeg er så også mest til spilaftener i eller i nærheden af Århus. Men jeg skriver lige en mail til de andre med jeres forslag, hvis de ikke har set det herinde.

Det er bare indtil kl. 20. Omkring kl. 20/20.30 kommer knægten i seng og derefter er der gerne ro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carstensj

Nå ja, det burde jeg have tænkt på :-). Men så er der stadig det med at skulle til Horsens - det er lige langt nok (ved godt I tog turen den anden vej, men jeg skal med det offentlige).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Horsens bliver også for langt væk fra mig, da jeg først er hjemme fra arbejde omkring kl. 18.00 om fredagen og også skal med det offentlige.

Men jeg synes så også, at det er for lidt, hvis vi kun bliver 3 hos Carsten på fredag. Så vil jeg hellere vente til en aften, hvor vi kan samle lidt flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites