Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

plattapuss

Brætspilsklub i sådan ca. i området omkring Århus/Horsens/Kolding

Recommended Posts

plattapuss

Ja efter som jeg er lidt af en spillefugl der gerne spiller både Ludo og Trivial Pursuit samt en del andre spil og jeg har for få mennesker i omgangskredsen der deler denne lidenskab så har jeg efterhånden et stykke tid gået og tumlet med tanken om der mon kunne være tilslutning til en sådan brætspilsklub, det behøver ikke kun være brætspil, men det kan vi vel finde ud af efterhånden?

Sådan inde i mit lille skøre hovede der forestiller jeg mig noget med at vi måske ender med at blive en 6-10 stykker der skiftes til at være vært for den her skøre klub, hvis altså tilslutningen eksisterer. Jeg må dog indrømme at et eller andet sted håber jeg faktisk at jeg tager fejl og tilslutningen bliver større.

Jeg forestiller mig også at det er muligt at gæsterne kan tage andre spil med end dem værten har på lager, det er dog bestemt meningen at vi skal igennem mange forskellige spil også gerne noget nogle af os aldrig har prøvet før.

Selv har jeg pga. at jeg er fuldtidsalenefar med en rødhåret bule-magnet :lol: på ca. 2 år kun tid i weekender i lige uger, hvor bule-magneten er hos moderen. Pga. andre planer i weekenden 5./6. novemberhar jeg personligt tidligst tid i weekenden 19./20. november.

Byerne i overskriften er btw. nævnt fordi jeg selv bor i Horsens og gerne tager køreturen til enten Århus eller Kolding samt andre byer i tilsvarende afstand for en sådan klub her

Og foreløbig er der tilslutning fra følgende debattører:

plattapuss (selvfølgelig)

20PrinceLight

Pjusketoesen

Wallingford

ThePinga

ThePingas veninde (ikke debattør)

løvinden

Åst (EtStykkeMedOst)

cornflaky

miss_shirley

carstensj

metteks

Phard

realityfreak

diligent

Lucky_Me

sloejfe-pigen (til sommer når hun flytter til området)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Jeg mangler tit nogen at spille med, så jeg er frisk, hvis det er i en rimelig afstand (30-45 min i bil) fra Silkeborg :)

Godt initiativ :gogo:

PS: Jeg HADER Ludo :genert::D

EDIT: Jeg lægger selvfølgelig også gerne hus til en spilleaften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Hvad bliver du slået hjem for tit :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight
Hvad bliver du slået hjem for tit :devil:

Jeg synes, det er hamrende kedeligt :genert:

Det er så mange år siden, jeg har spillet, men det er muligt, jeg bliver slået tit hjem :D Måske man endda ligefrem skulle gå til yderligheder og prøve at spille det igen?! :ad!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Nå, men når man nu "melder dig ind" (eller i hvert fald tilkendegiver en interesse), så kunne man jo passende skrive hvilke spil, man godt kan lide (eller som man i det mindste er frisk på at spille for at mødes)?

I vilkårlig rækkefølge og uden hensyntagen til graden af lyst:

- Trivial

- Bezzerwizzer

- Tænketanken

- Risk

- Partners

- Matador

- Hvem Vil Være Millionær

- Jeopardy

- Poker (selvom jeg stinker til det)

- Rommy

- Yatzy

- Tegn & Gæt

- Sequence

Kunne godt tænke mig at prøve:

- Korsbækspillet

- Granium

- og sikkert en masse andre, jeg endnu ikke kender til eller har glemt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sloejfe

Altså jeg er frisk når jeg flytter til Århus til sommer (jaja jeg er ude i god tid) - det lyder kanon hyggeligt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Jeg er også frisk :D Jeg stinker til TP, men kan da stadig have det sjovt med det :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Jeg stinker så til gengæld til Tegn og Gæt men det er nu sjovt alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Mon der er flere spil-tosser herinde :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg