Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sand11807

Tråden for løbe-begyndere

Recommended Posts

sorenspige
Hvor meget træner I efter at komme til at løbe?

Jeg er ved at sparke mig selv afsted. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men motivationen er desværre faldet - heldigvis VIL jeg det her, så lysten får ikke lov at styre.

Har I andre også sådanne perioder? Og går det over igen?

Nu hvor jeg er hjemme igen, fatter jeg ikke, at det var så svært at komme afsted :stoned:. Det er jo en fantastisk følelse, og jeg kan nu tydelig mærke, at jeg kan løbe længere :banan:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nena84
Hvor meget træner I efter at komme til at løbe?

Jeg er ved at sparke mig selv afsted. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men motivationen er desværre faldet - heldigvis VIL jeg det her, så lysten får ikke lov at styre.

Har I andre også sådanne perioder? Og går det over igen?

øhm, det ved jeg faktisk ikke...det eneste "mål" vi har snakket om er at måske deltage i det der kvindeløb, når det kommer igen. Godt spørgsmål, egentlig...:gruble:

Altså, jeg har "kun" haft sprunget over 2 gange i træk (løber hver 2. dag-holder fri i weekenden) hvor jeg virkelig ikke gad. Men ellers...synes godt jeg kan tænke jeg ik er vildt oplagt, men når vi så kommer igang, går det egentlig meget godt.

Og godt du overvandt ugideligheden:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nena84

Der er forkel; jeg ka se forskel:8::banan:

Jeg har en talje! Der er stadig ekstra, foran på maven, men håndtagene i siden er svundet...i rule!!:-D

Er da nok lige total gearet til turen i eftermiddag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet

Der skal da gå næsten 2 uger mellem første og anden løbetur, ikk? :blushing:

Nå, men en forbedring var der da, jeg løb nu 2.5 min i streg. Det er godt for sådan en klump fedt som mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel

Hvem pokker har lige pludseligt puttet 3.24km i mine ben - Der plejer kun at være 2.6km :banan:

Distance: 3.24km

Tid: 19.34

Gns Hastighed: 9.94

Gns. Tempo: 6.02

Hurtigste 1km: 5.27min

Cooper (12min): 2.07km

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nena84
Der skal da gå næsten 2 uger mellem første og anden løbetur, ikk? :blushing:

Nå, men en forbedring var der da, jeg løb nu 2.5 min i streg. Det er godt for sådan en klump fedt som mig.

Ved du hvad? jeg synes det er fedt at du i det hele taget er kommet ud nr 2 gang! keep it up:)

løber du "kun", eller er du også inde over med kosten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nena84

Så er det 20 min løb ud i en køre idag! Vi har fundet en ny rute, ellers har vi løbet den samme i 10 uger....

ih, jeg har det godt med det:-D men er lige for tiden ikke helt go til at følge med med en god kost....:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet
Ved du hvad? jeg synes det er fedt at du i det hele taget er kommet ud nr 2 gang! keep it up:)

løber du "kun", eller er du også inde over med kosten?

Kun løb. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel

Nørj, jeg synes at jeg havde tunge ben i dag.

Kommer nok først ud og løbe igen onsdag, medmindre jeg kan tage mig sammen i morgen :genert:

Distance: 2.64km

Tid: 16.14

Gns Hastighed: 9.77

Gns. Tempo: 6.08

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige
Nørj, jeg synes at jeg havde tunge ben i dag.

Kommer nok først ud og løbe igen onsdag, medmindre jeg kan tage mig sammen i morgen :genert:

Distance: 2.64km

Tid: 16.14

Gns Hastighed: 9.77

Gns. Tempo: 6.08

Så er vi to!

Jeg har sjældent haft så tunge ben, som jeg havde i dag.

Selvom jeg to gange har løbet samme program, kunne jeg ikke gennemføre det i dag, så jeg var ned og gå flere gange.

Men altså jeg kom afsted og dermed er uge 7 klaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites