Nyeng

Hvad overvejer du?

Recommended Posts

Nicolait804

Jeg overvejer om jeg skal bryde mønsteret, når jeg er færdig med studiet og evt. flytte til udlandet, opsige mit mobilabonnement og lukke min facebookprofil og starte på en frisk. Jeg kan mærke, at jeg er kørt i fast i livet og jeg trænger til luftforandring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me
Den er så god - og sjov :D Selvfølgelig gør det da det! Hvad handler opgaven om?

Ja, den viser ret godt hvordan det nogen gange kan være at være single :-P

Opgaven er i pædagogisk psykologi og tager udgangspunkt i en kinesisk mor, der siger, at kinesiske forældre er bedre end vestlige forældre. Det skal vi redegjorde for og diskutere ifht til nogle teorier og deres holdninger til motivation, læring og disciplin.

Er næsten færdig med den. Skal aflevere på mandag og så har jeg juleferie:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gilib

Overvejerhvad der gik galt, siden jeg ikke fik spist min Ben & Jerry is, som jeg købte i går :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me
Det lyder spændende, held og lykke med den :D:banan: Jeg overvejer at lave en MEGA kop chai te, klaske en ordentlig slat mælk i, spille Matador med mig selv og høre skræmmende mængder musik. :cool:

Tak tak:) Har siddet og skrevet siden kl.11 i formiddags og er nu endelig færdig med opgaven, men skal lige have læst den igennem igen i morgen, når jeg er lidt mere frisk i hovedet.

Årh matador:love: Det er så hyggeligt! Men måske ikke lige når man spiller det alene:gruble::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me

Jeg overvejer om jeg burde spise fiskefilet, pasta og grøntsager til morgenmad i morgen, når nu jeg har spist røræg og bacon til aftensmad i dag:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me
Det er i hvert fald spændende hvem der vinder :afro: Åh for søren, så må du da også være træt i hjernen :ae: Super at du er færdig med den! :gogo:

Jeg overvejer at aflyse mine fødselsdagsgæster. Har altid været super nederen over den dag, og vil faktisk helst gerne være alene :blush:

Og så overvejer jeg et glas te mere :D

Jeg var rigtig smadret, men nu er der jo satc, så vågner man jo automatisk op :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GluteusMaximus

Jeg overvejer, om jeg gider lette min røv fra sofaen og lave lidt....jeg hælder til et nej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucky_Me

Om jeg burde købe noget bland-selv slik:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice

Om jeg klokken otte skal se Australia på tv2 med Nicole Kidman eller Alvin på kanal 5 med The Chipmunks.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Overvejer at lave varm kakao og finde en film på Netflix.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind