Nyeng

Hvad overvejer du?

Recommended Posts

stig6499
For 29 minutter siden, Entrelac skrev:

Prøv evt. at snakke med din udbyder.

Tidligere havde jeg et modem fra min udbyder og en router jeg havde købt andet sted, men på et tidspunkt var der noget der drillede, og da købte jeg et modem med indbygget router fra min udbyder til en fornuftig pris.

Der gik panik   i mig  , så nu har jeg købt en TP-Link/Archer 9 dual band gigabit 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Center for Cybersikkerhed er nu rodet ind i Yousee-historien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvornår en eller anden poppet it-direktør udtaler til pressen, at Danmark uddanner alt for få autister?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg vil rigtig gerne afsted idag,  men synes heller ikke det er fair at smitte andre. :gruble:jeg plejer også at kunne sove det væk ret hurtigt med hjælp fra te og urter. :gruble:ahhh altså

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg overvejer at købe et Logitech c930e webkamera , mit webkamera på min imac er dybt gonat 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Aldrig at gå på disko disko mere :gruble: specielt ikke blandt 20 årlige :lol: jeg er sku blevet ældre :lol: fedt at få danset :banan: men at bruge min lørdag på at være bagstiv, sidde til en fødselsdag halvt Tilstede naaaa im to old for that shit :afro:

Jeg elsker at feste, men bare på en anden måde nu :rocker:

nøj hvor ville jeg gerne putte foran fjernsynet med et god sci-fi :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg overvejer seriøst at blive politikker, jeg kan simpelthen ikke leve med det der sker i samfundet. Hvor er fagligheden henne ? Hvor er medmennneskeligheden henne ? 

Lige nu er jeg så vred, at ord er fattige :sur: jeg bliver sjældent vred, men nu jeg vred med vred på. 

For første gang nogensinde har jeg trukket mit uddannelseskort idag, hvilket ikke burde være nødvendigt, idet vi alle burde blive behandlet lige. Men at sidde så hovent overfor andre mennesker, er simpelthen uhørt. 

Du kan simpelthen stikke din faglighed op hvor solen skinner, for din viden er da lig nul :sur::sur:

Jeg er ikke kun vred på min søns vegne, men tænk engang på alle de børn der ikke har forældre, der stiller spørgsmålstegn. 

Hendes ansigt var guld værd, da jeg sagde, jeg er ikke enig i det du siger. Begrund det venligst fagligt. Hendes faglighed bestod i, at indirekte fortælle mig, at det jeg sagde var en løgn.:sur:

Det her skolesystem skal ændres politisk, så måske skulle jeg tage mig sammen og gå til nogle politiske møder:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
odderen

man tænker ofte på det

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg overvejer, at blive vegetar. I dag så vi en traktor med anhænger. På denne anhænger var pattegrise, små søde gryntende pattegrise😍. De havde alle mærker på bagdelen, som jeg undrede mig over, indtil jeg fik af vide at mærket betød, de skulle slagtes😭

Senere var vi i Knuthenborg, ej men altså......

Jeg er en morder, jeg spiser små søde pattegrise, nuttede kalvem.m. Jeg kan ikke holde tanken ud, og vil undersøge, om man kan leve på kun at spise kød fra slanger, krokodiller, hajer m.m. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, gumle skrev:

Jeg overvejer, at blive vegetar. I dag så vi en traktor med anhænger. På denne anhænger var pattegrise, små søde gryntende pattegrise😍. De havde alle mærker på bagdelen, som jeg undrede mig over, indtil jeg fik af vide at mærket betød, de skulle slagtes😭

Senere var vi i Knuthenborg, ej men altså......

Jeg er en morder, jeg spiser små søde pattegrise, nuttede kalvem.m. Jeg kan ikke holde tanken ud, og vil undersøge, om man kan leve på kun at spise kød fra slanger, krokodiller, hajer m.m.

Er det mindre synd, at aflive en slange, krokodille eller haj for at få kød, end at aflive en gris eller kalv?:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind