Nyeng

Hvad overvejer du?

Recommended Posts

stig6499
For 37 minutter siden, panum1982 skrev:

Jeg overvejer at få en tatovering.....

Hvad for en tatovering , skal det være bogstaver eller skal det være et motiv  ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
panum1982
On 16/11/2016 at 23:01, stig6499 skrev:

Hvad for en tatovering , skal det være bogstaver eller skal det være et motiv  ???

Jeg har ikke noget svar, da det stadig er ved overvejelserne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvad skal en vegetar egentlig gøre af sig selv i denne tid? Han er jo en kulturløs forrædder, der snigløber svinskheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvorfor får  jeg en sms klokken 23.01, om at udbetaling danmark har sendt mig digital post? Kan de ikke holde sig indenfor normal arbejdstid? Skal de chikanere folk i døgndrift? Er det et nyt mål?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 12 minutter siden, Maeve skrev:

Hvorfor får  jeg en sms klokken 23.01, om at udbetaling danmark har sendt mig digital post? Kan de ikke holde sig indenfor normal arbejdstid? Skal de chikanere folk i døgndrift? Er det et nyt mål?

Det sker hele tiden. Jeg går ud fra, at KMD eller CSC har nogle store batchkørsler om aftenen. Jeg er mere overrasket over et forlag, der helst sender nyhedsbreve ud på det tidspunkt. Det er ikke automatisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
adagio
For 7 timer siden, Maeve skrev:

Store brevudsendelseskørsler kører typisk uden for arbejdstid for at holde belastningen på systemerne nede. Men det er e-boks der sender sms'en det er ikke Udbetaling Danmark. Jeg får kun mails fra e-boks - kan du ikke bare slå sms'erne fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 7/12/2016 at 06:43, adagio skrev:

Jeg får kun mails fra e-boks - kan du ikke bare slå sms'erne fra?

Jeg får ikke den slags sms'er, sikkert fordi jeg ikke har oplyst mit mobilnummer.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 13 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg får ikke den slags sms'er, sikkert fordi jeg ikke har oplyst mit mobilnummer.:P

Man kan jo altid komme til at skrive forkert :P, selv om man aldrig ved, hvem skidtet havner hos. 

Alternativt: Hvis man bliver arrig over at få en sms kl. 23, så kan man jo også slukke telefonen. Har jeg hørt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

De oplevelser, gode som onde, vi gør os gennem livet, husker vi som erfaring. Den er måske ikke altid helt bevidst, men vi husker. En dag kan vi ikke bære vægten af denne "erfaring", og vi bryder sammen. Eller myrder en eller anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, mgy skrev:

De oplevelser, gode som onde, vi gør os gennem livet, husker vi som erfaring. Den er måske ikke altid helt bevidst, men vi husker. En dag kan vi ikke bære vægten af denne "erfaring", og vi bryder sammen. Eller myrder en eller anden. 

Hmmm, det behøver vel ikke, at være ene tyngende erfaringer man har gjort sig, så det går så galt, at man bryder sammen eller slår nogen ihjel.:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind