Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Smea

Erfaring med antihistaminer mod kvalme?

Recommended Posts

Smea

Er der nogen der har erfaringer med antihistaminer mod kvalme under graviditeten? Og havde det nogen effekt?

Jeg lider af ekstrem kvalme, og min læge har her i første omgang udskrevet nogle antihistaminer jeg så skal prøve indtil fredag om det har effekt.

edit: Vi har prøvet stortset alt hvad der ikke er medicinpræperater.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicelittledevil

Ingen erfaringer, vil bare lige nævne at B6-vitamin skulle have en gavnlig effekt på graviditetskvalme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea
Ingen erfaringer, vil bare lige nævne at B6-vitamin skulle have en gavnlig effekt på graviditetskvalme.

Det er afprøvet og virker ikke :)

Vi er stort set på sidste løsning her, inden indlæggelse :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicelittledevil
Det er afprøvet og virker ikke :)

Vi er stort set på sidste løsning her, inden indlæggelse :tie:

Puha det lyder virkelig ikke rart... Håber det virker for dig.. Er det Alnok..??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea
Puha det lyder virkelig ikke rart... Håber det virker for dig.. Er det Alnok..??

Nej, tror de hed noget med profastan eller noget i den retning :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluey

Har du afprøvet Seaband? :) De tog toppen af kvalmen hos mig, så jeg kunne holde ud at fungere bare lidt i hverdagen :lol: De tog altså ikke det hele, men de hjalp :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea

Ja de er også afprøvet. De har heller ingen effekt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sabai

Jeg har ikke lige erfaringer med det. Altså din kvalme er nok for ekstrem til det (det lyder virkelig slemt:ae: ) men har du prøvet akupunktur? Det gjorde ikke det store for mig, men jeg kender andre der har haft glæde af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea

ja, akupunktur er også afprøvet :)

Som jeg har skrevet har vi afprøvet stortset alt. Derfor tænkte jeg om nogen herinde havde prøvet antihistaminer, når det nu var det sidste lægen rigtig kunne tilbyde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Troldepus

Antihistaminer? Det har jeg aldrig hørt, og jeg troede ellers, at jeg havde prøvet det meste af den slags. :gruble:

Jeg ville tage indlæggelse og væsketerapi inden medicinering, men jeg er også panisk angst for, at der skal være uopdagede bivirkninger for fosteret. Jeg er i 2 af mine 4 graviditeter blevet behandlet med Zofran, men ser det som en absolut nødløsning, når jeg ikke kan holde den kørende på jævnlige optankninger af saltvand og sukkervand på sygehuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...