Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Catz85

Vi, der venter på storken, vol. mange

Recommended Posts

Guldpilen
Frygter løbet er kørt her :whine:

Synes jeg havde mens smerter i morges, så nu venter jeg bare på mens kommer :trist:

Håber det bare er mavesmerter og ikke menssmerter :ae: Optimist til det sidste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sweetie.pie

Her venter jeg på min mens i weekenden... Men tror dog desværre heller ikke at der kommer to streger til mig. Har dog ikke noget at holde det i andet end min fornemmelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen
Vil bare gerne have en baby nu. Min rolige og afslappede tilgang til det her er gået lidt af fløjten :lol:

Sådan har jeg det også! Er denne gang ligeså :stoned: som jeg også var da vi prøvede at blive gravid med Leah. Jeg havde sådan håbet at jeg ville være mere cool denne gang.. men åbenbart ikke :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Her kan jeg ikke helt gennemskue min krop. Er på dag 29 og har stadig ikke fået mens, men det er ifølge min cyklus også for tidligt. Men jeg har lidt murren og niv i underlivet og så er mine bryster lidt mærkelige. Engang imellem kommer der følelsen i dem som a la da mælken løb til med Leah. Og kan jo ikke lade være med at tolke og tro alt muligt :rulle: Vil bare gerne snart have afklaret om vi er gravide eller ikke... Selvom jeg stadig tror at vi ikke er det, så håber jeg da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JanniK006
Det KAN være din æggestokke er gået i dvale.....det skete for min søster.........men ved ikke om lægen "allerede" vil sende dig til gyn. nu.......de plejer vist at sige 6 mdr inden de vil gøre noget:boo:

I dvale? :shock: Shit - min ellers meget tålmodige og rolige tilgang til, at min krop bare lige skulle vende sig til livet uden for p-piller, er da lige gået i fløjten. SÅ defekt gider jeg ikke være.

....................................................

Jeg har fri idag. Så nu skal der bare ordnes hus og vasketøj - så slipper jeg jo i weekenden. :)

Guldpilen: Det lyder altså spændende med alle de symptomer.. Hvornår har du tænkt dig at teste igen? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupin85

Mht om manden er med til at teste- nej, har fået besked på, at han bare gerne vil vide det, når den engang bliver positiv:rulle:

Så er det idag, at mens skal komme, jeg har en smule murren i lænden som jeg plejer, så mon ikke nok den skal vise sig. Jeg har fået en tid vil lægen d. 29/8, så må vi se hvad hun siger og gør.

Igår fik jeg talt med min veninde, som bekendtgjorde den anden dag at hun venter barn, det var rigtig rart, det er nemmere at glæde sig på deres vegne, når man hører hende snakke om det, synes jeg:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Guldpilen: Det lyder altså spændende med alle de symptomer.. Hvornår har du tænkt dig at teste igen? :)

Ifølge ægløsningsberegneren på min-mave.dk, så har jeg forventet mens på fredag... så hvis ikke mens er kommet inden der, så tester jeg nok der. Eller før hvis ikke jeg kan lade vær :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SAKURA_

Jeg fortæller ikke manden hver gang jeg tester... har testet hver dag i en uge nu... ingen positiv test og ingen mens.

Det frustrerer mig virkelig, at min menstruation pludselig udebliver uden der er noget. Nu er der jo ikke engang udsigt til en ÆL før mens kommer... og kan ikke lide følelsen af ikke at vide hvad der sker med min krop.

Hvor er det bare øv altså.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea

Synes jeg havde mens smerter i morges, så nu venter jeg bare på mens kommer :trist:

Jeg trækker min pivetråd tilbage og beder jer krydse fingre alt hvad i kan :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SAKURA_
Skønt med ny tråd (vil prøve at være lidt mere aktiv her inden:))

Ang om jeg tester sammen med kæresten. Så nej :-P De sidste mange gange har jeg testet en del før mens da jeg var siker på den var der. Men har besluttet at jeg bare venter denne gang. Foreventet mens i weekenden. Nu må vi se om jeg kan lade være med at teste :lol:

Jeg er gået i gang med at tabe mig. Eller prøver ihvertfald. Havde det lidt sådan at det ikke rigtig ku betale sig -skal forhåberntlig alligevel være tyk om lidt :) Men nu skal det sku være. Har været i gang med projekt baby et år (har haft en SA) og kan sgu lige så godt få tabt mig lidt så jeg ikke har de ekstra kilo der skal smides efter fødsel (når den en gang kommer)

Det lyder skønt med et vægttabs projekt :gogo:Ville også gerne af med 10-15 kg, men har netop ikke tænkt på det fordi jeg ville være gravid. Går også i gang så snart jeg har fået min mens.

:trist: Håber der er bid næste gang :kys:

Her kan jeg ikke helt gennemskue min krop. Er på dag 29 og har stadig ikke fået mens, men det er ifølge min cyklus også for tidligt. Men jeg har lidt murren og niv i underlivet og så er mine bryster lidt mærkelige. Engang imellem kommer der følelsen i dem som a la da mælken løb til med Leah. Og kan jo ikke lade være med at tolke og tro alt muligt :rulle: Vil bare gerne snart have afklaret om vi er gravide eller ikke... Selvom jeg stadig tror at vi ikke er det, så håber jeg da.

Det lyder lovende ;) Håber der er en lillesøster/bror på vej til Leah :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...