Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Catz85

Vi, der venter på storken, vol. mange

Recommended Posts

Marigold
Min mand ved det ikke altid før jeg gør det, men han skal nok finde ud af det inden dagen er omme :lol: han synes ofte det er for tidligt jeg tester, så han synes nogen gange jeg er lidt fjollet og så er det jo ikke sjovt at side det inden. Men det er som om han kan mærke det på mig ;)

Gør du? :slem:

Jeg har ikke prøvet at teste endnu, men regner da med at kæresten skal vide det når det er.

Jeg tester formegentlig på søndag, med mindre mens selvfølgelig er kommet inden da :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Marigold

Jeg er på dag 55 i cyklus idag.. Det er jo ikke spor irriterende! :sur:

Årh mand :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JanniK006
Årh mand :shock:

Ja, sådan har jeg det også.. Lægen blir kontaktet om 10 dage, hvis mens ikke er kommet.. Nu er min tålmodighed brugt op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Marigold
Ja, sådan har jeg det også.. Lægen blir kontaktet om 10 dage, hvis mens ikke er kommet.. Nu er min tålmodighed brugt op.

Kan jeg dælme godt forstå!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
altmann84
Jeps.. Han vil gerne vide det, også selvom den er negativ, så det får han da lov til. :)

................................

Fantastisk med en ny tråd. Tak til Catz, for at påtage sig ansvaret som trådholder. Jeg undrer mig lidt over den der "sendt videre til terminstråde"-liste på forsiden. Der er jo folk på som har termin i juli 2011.. Det er da vist et par storketråde siden, de blev sendt videre til terminstråde. :)

De plejer at blive slettet efterhånden som de føder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen
Fortæller i Jeres partner hver gang i tester/har testet?

Nej. Han synes det er SÅ fjollet at teste og synes at man skal vente til man er et par UGER over tid :stoned: Så jeg tester når jeg synes jeg vil teste og hvis den en dag bliver positiv, så fortæller jeg ham det og ellers så tier jeg stille :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Hvor frustrerende! :ae: Men hvorfor vente yderligere 10 dage med at kontakte lægen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HoneyBum2000

Dejligt med ny tråd:).

Krydser fingre for at den bringer held:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Hvor lang er din cyklus normalt????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
squashiie
Fortæller i Jeres partner hver gang i tester/har testet?

Ja, indtil videre har vi stået og studeret testen sammen, men jeg ved ikke om vi bliver ved med det. Jeg tror, at det ender med, at jeg bare får lov at teste løs og så råber jeg op den dag der er II på testen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...