Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Catz85

Vi, der venter på storken, vol. mange

Recommended Posts

FrkAskepot
Øv med kun én streg :ae: men der kan da nå at komme en nr. 2 streg endnu :kys:

Håber I lavet en Island-ting som Gof :gogo:

Ja, jeg ved ikke rigtig.. Måske er jeg forhurtig til at søge læge ?!? Tager i hvert fald afsted og ser hvad der sker.

Jeg synes nu ikke, det lyder til, det er for tidligt at søge læge :ae: Kan sagtens forstå dig, og som der vist også blev skrevet i den tråd, du oprettede dernede, så drejer PCO sig jo heller ikke udelukkende omkring graviditet, så det er da fornuftigt nok at blive tjekket uanset om det drejer sig om en baby eller ej :)

Øv øv :( Det er ikke altid let at time...

Jeg har nyligt været hos en endokrinolog, der anses som værende "guruen" indenfor feltet; Hans Perrild. Fantastisk mand! :gogo: Blev henvist, da vi begyndte at overveje det her babyprojekt. Well, det jeg ville frem til er, at han siger at det kun er en meget let forøget risiko for problemer i forbindelse med graviditet. Men man tænker jo på det alligevel. Hans kloge ord var: "hav masser af sex" :lol: Og husk at komme op i medicindosis, så snart der er 2 streger ;)

Det var da ikke tosset med en henvisning til guruen :klap: Godt at høre, at han også sagde, at det kun er en meget let forøget risiko for problemer i forbindelse med graviditet. Har hørt omkring at man skal op i medicindosis, men hvad har du helt præcist fået at vide mht. hvordan du skal op i dosis? Skal du selv regulere det, så snart du står med testen, eller skal du forbi lægen først?

I øvrigt et fantastisk råd fra lægen, masser af sex :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Jeg synes nu ikke, det lyder til, det er for tidligt at søge læge :ae: Kan sagtens forstå dig, og som der vist også blev skrevet i den tråd, du oprettede dernede, så drejer PCO sig jo heller ikke udelukkende omkring graviditet, så det er da fornuftigt nok at blive tjekket uanset om det drejer sig om en baby eller ej :)

Det var da ikke tosset med en henvisning til guruen :klap: Godt at høre, at han også sagde, at det kun er en meget let forøget risiko for problemer i forbindelse med graviditet. Har hørt omkring at man skal op i medicindosis, men hvad har du helt præcist fået at vide mht. hvordan du skal op i dosis? Skal du selv regulere det, så snart du står med testen, eller skal du forbi lægen først?

Ja, og hvis ikke andet kan han jo bare sige at vi skal prøve ½ år mere og at det ser normalt ud.

Jeg ville ikke turde regulerer dosis selv, så hellere tage forbi lægen når der dukker 2 II op :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zenobia

Forresten dejligt at du Catz ville stå for en ny tråd :kys: og velkommen til de nye :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zenobia

Øv Frk. Askepot med den negative test :( havde håbet på et flow af dobbeltstreger. Jeg havde troet tålmodigheden havde været større denne gang når nu det var nr. 2, men absolut nej, det er faktisk værre, nok lidt pga hans alder :( Jeg ved jeg bør tænke meget mindre på det, men det er sgu svært og så skal man jo faktisk talt forlade debatten. Og samtidig så er det så rart at vi deler alt herinde. Ved ikke helt hvad jeg skal....suk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Marigold

Ih jamen så finder jeg også vej ind i den nye tråd.

Dejligt at den så hurtigt kunne få en ny trådstarter :)

Jeg er på dag 23... og i har gjort mig små-skør!

Det er helt sikkert jeres skyld ;) og jeg har sådan lyst til at tisse på en pind... en helt bestemt slags pind :D

MEN det ér jo altså bare alt for tidligt, synes jeg!

Men anyway, så har jeg besluttet at jeg er gravid :lol:

Så er det bare liiiige det der med, om kroppen er enig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beechleaf

Ja, han er ret cool! Og han har jo ret ;) Mht. medicin, så sagde han at jeg skal 50% op i dosis med det samme og så selvfølgelig ringe til ham, når der er de berømte to streger. Under graviditeten skal jeg så følges med månedlige blodprøver hos ham. Min egen læge føler sig ikke tryg ved alt det her stofskiftehalløj og kommende graviditet (og hatten af for at hun erkender det og henviser mig! :gogo:), så jeg kommer til at frekventere Bispebjerg Hospital en del :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Marigold

Fortæller i Jeres partner hver gang i tester/har testet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zenobia

Min mand ved det ikke altid før jeg gør det, men han skal nok finde ud af det inden dagen er omme :lol: han synes ofte det er for tidligt jeg tester, så han synes nogen gange jeg er lidt fjollet og så er det jo ikke sjovt at side det inden. Men det er som om han kan mærke det på mig ;)

Gør du? :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Ja det gør jeg....jeg må ikke engang kigge på den alene, han vil mere med:lol:

Håber vi rammer en ægløsning denne cyklus. Indtil videre har vi :slem: minium hver anden dag.....er man så ikk ret sikker poå at ramme sin ægløsning??? er kun på dag 17 så der er længe til test dato.....og denne gang vil jeg ikke teste i tide og utide..jeg vil vente til jeg er en uge over tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JanniK006

Jeps.. Han vil gerne vide det, også selvom den er negativ, så det får han da lov til. :)

................................

Fantastisk med en ny tråd. Tak til Catz, for at påtage sig ansvaret som trådholder. Jeg undrer mig lidt over den der "sendt videre til terminstråde"-liste på forsiden. Der er jo folk på som har termin i juli 2011.. Det er da vist et par storketråde siden, de blev sendt videre til terminstråde. :)

Jeg er på dag 55 i cyklus idag.. Det er jo ikke spor irriterende! :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...