Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Catz85

Vi, der venter på storken, vol. mange

Recommended Posts

stumpL
Jaaa! En ny tråd! Lad os alle oversvømme den med II meget meget snart! :rocker:

Den er jeg MEGET med på :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nabo

Jubii, en lykketråd!

Jeg er med! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smea

Tror jeg vil lave mig et nytråds-forsæt, at jeg vil teste positiv hurtigt og snarest :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupin85
Tror måske lægen vil tage nogle bl.pr. = blodprøver (hov, så lige forkortensen - tidlig arbejdsskade :genert:)

Jeg har selv fået en tid hos lægen imorgen da jeg mistænker pco.

Hvad tjekker de for i blodprøverne?

Spændende hvad din læge siger i morgen? Hvorfor mistænker du pco? (mener at du har haft ret uregelmæssig mens, er det ikke sandt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Hvad tjekker de for i blodprøverne?

Spændende hvad din læge siger i morgen? Hvorfor mistænker du pco? (mener at du har haft ret uregelmæssig mens, er det ikke sandt)

Jeg har lavet en tråd om det nede i fertilitetsforummet - den kan du læse :)

Jeg regner med min læge vil tage blodprøver og tjekke de mandlige hormoner (androgenstatus), men jeg er slet ikke sikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot

Super med en ny tråd, håber den vil bringe en masse II til os alle, så tråden bliver helt unødvendig :banan:

Desværre kan jeg så være den første (vist nok) til at berette om den ensomme streg, jeg fik på testen i morges :( er på dag 28 og forventer (nu meget sikkert) menstruation i morgen... Synes også at kunne fornemme nogle menstruationssmerter, dog uden menstruation endnu... Og ja, er menstruationen regelmæssig kan jeg se frem til, at han under min næste ægløsning sandsynligvis er i Sverige, og jeg under den efterfølgende ægløsning er i Tjekkiet - desværre ikke sammen, så er faktisk lidt træls at tænke på... Må satse på at lave sådan en Island-ting som Gof beskriver...

Stump: Lyder super fornuftigt, at du tager dig en snak med lægen :kys: Håber du får nogle brugbare resultater, så du kan blive klogere på, hvad der egentlig foregår i din krop :)

Velkommen til til beechleaf :) Håber du får et kort ophold her :danse: Har selv for lavt (men nu medicineret og velreguleret) for lavt stofskifte, som jeg også bekymrer mig lidt omkring i forbindelse med graviditeten, håber ikke det får for stor indflydelse :(

Smea: Jeg er helt med på dit nytrådsfortsæt! :banan: Genialt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupin85

Ok, det vil jeg lige prøve:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Super med en ny tråd, håber den vil bringe en masse II til os alle, så tråden bliver helt unødvendig :banan:

Desværre kan jeg så være den første (vist nok) til at berette om den ensomme streg, jeg fik på testen i morges :( er på dag 28 og forventer (nu meget sikkert) menstruation i morgen... Synes også at kunne fornemme nogle menstruationssmerter, dog uden menstruation endnu... Og ja, er menstruationen regelmæssig kan jeg se frem til, at han under min næste ægløsning sandsynligvis er i Sverige, og jeg under den efterfølgende ægløsning er i Tjekkiet - desværre ikke sammen, så er faktisk lidt træls at tænke på... Må satse på at lave sådan en Island-ting som Gof beskriver...

Stump: Lyder super fornuftigt, at du tager dig en snak med lægen :kys: Håber du får nogle brugbare resultater, så du kan blive klogere på, hvad der egentlig foregår i din krop :)

Velkommen til til beechleaf :) Håber du får et kort ophold her :danse: Har selv for lavt (men nu medicineret og velreguleret) for lavt stofskifte, som jeg også bekymrer mig lidt omkring i forbindelse med graviditeten, håber ikke det får for stor indflydelse :(

Øv med kun én streg :ae: men der kan da nå at komme en nr. 2 streg endnu :kys:

Håber I lavet en Island-ting som Gof :gogo:

Ja, jeg ved ikke rigtig.. Måske er jeg forhurtig til at søge læge ?!? Tager i hvert fald afsted og ser hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beechleaf

Øv øv :( Det er ikke altid let at time...

Jeg har nyligt været hos en endokrinolog, der anses som værende "guruen" indenfor feltet; Hans Perrild. Fantastisk mand! :gogo: Blev henvist, da vi begyndte at overveje det her babyprojekt. Well, det jeg ville frem til er, at han siger at det kun er en meget let forøget risiko for problemer i forbindelse med graviditet. Men man tænker jo på det alligevel. Hans kloge ord var: "hav masser af sex" :lol: Og husk at komme op i medicindosis, så snart der er 2 streger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
altmann84

Lillebror i maven er lavet på 5 dage gammel sæd :slem::gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...